Albert Heijn verrast met uitgebreid assortiment voor Pasen

Albert Heijn verrast met uitgebreid assortiment voor Pasen
  • Food-en-retail
  • 24 mrt 2023 @ 15:03
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • WinkelenMarketing

Albert Heijn verstopt de komende twee weken paaseieren in de televisiereclame, de Bonusfolder en op de website ah.nl. Klanten kunnen via de social mediakanalen van Albert Heijn laten weten hoeveel eieren ze hebben gevonden en maken kans op een boodschappencadeaubon van 50 euro.

Albert Heijn wil met deze paascampagne klanten verlekkeren met het grote en verrassende paasassortiment.

Albert Heijn verrast zijn klanten met de campagne en het assortiment met Pasen. Vroeger verkleedde oma zich al als paashaas. Ilse heeft daar gemengde herinneringen aan. Maar het is typisch oma die het zelf een heel goed idee vindt om het pak weer eens van zolder te halen en haar kleinkinderen te verrassen. In de paascampagne van Albert Heijn is te zien hoe oma eieren verstopt voor Tommy en Robin. Maar niet alleen Tommy en Robin gaan eieren zoeken. Albert Heijn verstopt ook eieren voor klanten. In de TVC, de Bonusfolder en op ah.nl zijn eieren verstopt. Klanten die alle eieren vinden, maken kans op een boodschappencadeaubon.  

Groot paasassortiment 
Samen ontbijten en/of brunchen – een tafel gevuld met paaslekkers om lekker mee uit te pakken en van te genieten. Albert Heijn biedt een uniek en verrassend assortiment in smaak, vorm, grootte, prijs én kleur voor verrassende paasdagen.  

De supermarkt heeft naar eigen zeggen het grootste assortiment aan paaseieren: 'van de Prijsfavorieten chocolade-eitjes, het unieke Delicata assortiment, verstopeieren, XL-eieren, eieren die je in het gras echt niet ziet, glitter-eieren tot aan eieren om te verstoppen die praten en de PaasloterEI.' 

Daarnaast kunnen klanten bij Albert Heijn terecht voor de XL Donutcake, een hele grote donutcake voor het hele gezin. Of de verrassingstulband die een feest is op tafel zodra je ‘m opensnijdt. Kleurrijk beleg voor op de paastafel is er ook zoals de gerookte zalm met rode biet en met in de Allerhande een recept voor gekleurde pannenkoekjes. Ook aan de vega(n) klanten is gedacht. Er is een nieuw vegan assortiment waaronder bagel met zalm en vegan scrambled eggs (roerei gemaakt van tofu) en er zijn vega zalmplakjes. 

Nieuw van weggeweest - de cronut 
In 2013 plaatste Albert Heijn op zijn Facebook-pagina het volgende bericht: 'Raad de naam! Dit broodje is een kruising tussen twee populaire lekkernijen en een grote hit in Amerika. Vanaf nu ook verkrijgbaar bij Albert Heijn. Weet jij de naam van dit broodje?' Het bleek de cronut te zijn. 'Een donut en croissant in één. Albert Heijn verkocht tien jaar geleden als eerste supermarkt de cronut. Vanaf vandaag is de cronut voor €0.59 per stuk terug van weggeweest. Een heerlijke verrassing voor elke Paasbrunch', aldus AH.

Verrassend voordelig
Albert Heijn vindt het belangrijk dat beter eten bereikbaar is voor iedereen, meldt de retailer nog. 'Of het nou de dagelijkse boodschappen zijn of producten voor een feestelijk moment. Met Prijsfavorieten kunnen klanten ook heel voordelig Pasen vieren. Zoals met bijvoorbeeld de AH Kaiserbroodjes voor €0.69 of de AH Croissantjes voor €0.99. Ook is er het Feestdagen Overblijverspakket voor €7,95 met een originele waarde van €24,95.'
Bekijk in het venster hieronder de nieuwe film.
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken