Gazelle zoekt meest fanatieke fietser van Nederland

Gazelle zoekt meest fanatieke fietser van Nederland
  • Food-en-retail
  • 4 mei 2023 @ 09:05
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Marketing

Donderdag 25 mei 2023 is Fiets naar je Werk Dag en aanleiding voor Gazelle om op zoek te gaan naar de meest fanatieke fietser: die persoon die de grootste afstand aflegt, door elke regenbui naar werk fietst en de zwaarste tegenwind trotseert. De actie loopt tot en met 14 mei en 16 mei wordt de winnaar van een Avignon C8 HMB e-bike bekend gemaakt.

Op de fiets naar het werk gaan wordt steeds populairder, blijkt volgens uit het Landelijk Reizigersonderzoek van de Rijksoverheid. ‘In 2022 is het aantal fietsritten tussen huis en werk toegenomen met 17 procent wat neerkomt op ruim twee miljoen extra fietsritten per werkweek. Het kabinet heeft ambitieuze plannen en wil dat uiterlijk eind volgend jaar 100.000 extra mensen voortaan de fiets naar het werk pakken.’

Meedoen is gratis en aanmelden kan via de Facebook-pagina van Gazelle. Deelnemers wordt gevraagd te reageren met de reden waarom hij of zij de meest fanatieke fietser naar het werk is.

Nanny Kuilboer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken