Silvercrest designapparatuur nu leverbaar bij Lidl
- Food-en-retail
- 5 mei 2023 @ 07:02
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 5 mei 2023 @ 07:02
- Michiel van Zaane
Lidl voegt een nieuwe merklijn aan haar assortiment toe: Silvercrest designapparatuur. Het merk omvat bijna alles met een stekker: van keukenapparatuur tot ventilatoren en scheerapparaten.
Het merk bestaat al langer en is exclusief verkrijgbaar bij Lidl. In de eerste week van mei 2023 wordt een compleet nieuwe lijn designapparatuur gelanceerd. De productlijn bestaat vooral uit keukenapparatuur.
Jorieke de Vries-Goosen, Head of Marketing Lidl: ‘Voor de lancering van het merk Silvercrest hebben we een exclusieve 360-merkcampagne ontwikkeld. Deze campagne heeft, net als Kordaat en Parkside destijds, als doel Silvercrest te lanceren als A-merk, exclusief verkrijgbaar bij Lidl. Door het superstrakke design en de hoogwaardige kwaliteit doen de producten zeker niet onder voor een A-merk, maar ze zijn wél een stuk lager geprijsd. Met het credo ‘Silvercrest, simply the best’ willen we laten zien dat je met deze producten de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs in huis haalt, zoals je van Lidl gewend bent. Hiermee spelen we in op de actualiteit: iedereen wil graag goede en innovatieve apparatuur op het aanrecht, maar zeker niet teveel betalen.’
Voor de campagne, die zondag 7 mei on air gaat, is o.a. een speciaal magazine geproduceerd met de complete productlijn. Ook is in samenwerking met Joe Public een TV-commercial ontwikkeld. Verder is de campagne zichtbaar op online & social kanalen, radio, in printadvertenties en via influencers. Er is daarnaast uitgepakt met Out of Home, onder meer met steigerdoeken in de grote steden, abri’s en digitale masten. Ten slotte komt er een complete entertainment-serie op YouTube, waarin alle producten uitvoerig getest en toegepast worden.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol tuininspiratie door het land
- Goeiezaak richt The Culinary Agency op voor horecaketens
- Eerste Statiegeld Retourshops open in Rotterdam en Amsterdam
- MediaMarkt lanceert eigen mobiel merk Let’s Go Mobile
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Magnum breidt uit met utopia-smaken 09-05-2025
- Kookboek Porsche viert Nederlands... 09-05-2025
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up... 07-05-2025
- Grolsch lanceert Feestweizen voor... 07-05-2025
- TikTok-campagne Spar speelt in op... 07-05-2025
- Desperados zoekt 'Head of Latin vibe'07-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management