Silvercrest designapparatuur nu leverbaar bij Lidl
- Food-en-retail
- 5 mei 2023 @ 07:02
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 5 mei 2023 @ 07:02
- Michiel van Zaane
Lidl voegt een nieuwe merklijn aan haar assortiment toe: Silvercrest designapparatuur. Het merk omvat bijna alles met een stekker: van keukenapparatuur tot ventilatoren en scheerapparaten.
Het merk bestaat al langer en is exclusief verkrijgbaar bij Lidl. In de eerste week van mei 2023 wordt een compleet nieuwe lijn designapparatuur gelanceerd. De productlijn bestaat vooral uit keukenapparatuur.
Jorieke de Vries-Goosen, Head of Marketing Lidl: ‘Voor de lancering van het merk Silvercrest hebben we een exclusieve 360-merkcampagne ontwikkeld. Deze campagne heeft, net als Kordaat en Parkside destijds, als doel Silvercrest te lanceren als A-merk, exclusief verkrijgbaar bij Lidl. Door het superstrakke design en de hoogwaardige kwaliteit doen de producten zeker niet onder voor een A-merk, maar ze zijn wél een stuk lager geprijsd. Met het credo ‘Silvercrest, simply the best’ willen we laten zien dat je met deze producten de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs in huis haalt, zoals je van Lidl gewend bent. Hiermee spelen we in op de actualiteit: iedereen wil graag goede en innovatieve apparatuur op het aanrecht, maar zeker niet teveel betalen.’
Voor de campagne, die zondag 7 mei on air gaat, is o.a. een speciaal magazine geproduceerd met de complete productlijn. Ook is in samenwerking met Joe Public een TV-commercial ontwikkeld. Verder is de campagne zichtbaar op online & social kanalen, radio, in printadvertenties en via influencers. Er is daarnaast uitgepakt met Out of Home, onder meer met steigerdoeken in de grote steden, abri’s en digitale masten. Ten slotte komt er een complete entertainment-serie op YouTube, waarin alle producten uitvoerig getest en toegepast worden.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing