Rituals lanceert eerste 'airport Mind Oasis' op Schiphol

- Food-en-retail
- 11 apr 2025 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 11 apr 2025 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
Schiphol verwelkomt de eerste 'airport Mind Oasis' van luxe beauty & wellbeing merk Rituals Cosmetics. Dit is een speciale plek waar reizigers kunnen ontspannen en opladen tijdens hun reis. 'Deze primeur in travel retail creëert een rustige oase te midden van de levendigheid van de luchthaven', stelt Rituals.
Schiphol verwelkomt de allereerste airport Mind Oasis van luxe beauty & wellbeing merk Rituals Cosmetics. Dit is een unieke plek waar reizigers kunnen ontspannen en opladen tijdens hun reis. Deze primeur in travel retail creëert een rustige oase te midden van de levendigheid van de luchthaven.
De nieuwe winkel is geopend op 21 maart 2025 en beslaat 141 m², het volledige Rituals-assortiment is er te vinden. De absolute blikvanger is de 40 m² grote Mind Oasis, een ruimte speciaal ontworpen voor mentale en fysieke ontspanning. Hier kunnen reizigers genieten van kortdurende, effectieve behandelingen zoals de Brain Massage, die je met ademhalingstechnieken en geluidstrillingen in meditatieve staat brengt. Een 30 minuten durende Brain Massage voelt als twee uur slaap (bron: DVJ Insights, N=106, mei 2024 ). Ook wordt op Schiphol de Hydro Massage aangeboden waarbij de kleding kan worden aangehouden. Dit is een massage op een warm waterbed, inclusief rood licht therapie, die helpt stress te verminderen.
Ontspannen op reis
Met de Mind Oasis creëert Rituals op Schiphol een rustpunt waar reizigers kunnen ontspannen en opladen voordat ze hun reis vervolgen. Dit sluit naadloos aan bij de ambitie van de luchthaven om reizigers een comfortabele en hoogwaardige reiservaring te bieden.
'We zijn blij om onze eerste Mind Oasis op Schiphol te openen. Deze plek biedt reizigers een rustige omgeving om te ontspannen en even te ontsnappen aan de drukte', vertelt Raymond Cloosterman, Founder & CEO Rituals Cosmetics aan MarketingTribune.
'Met de grootschalige verbouwing van Lounge 1 willen we de ervaring voor onze passagiers aanzienlijk verbeteren. Met een sterk verbeterd aanbod in eten en drinken, vernieuwde openbare ruimtes en prachtige nieuwe moderne winkels. Met de Mind Oasis bieden we reizigers een unieke plek om tot zichzelf te komen, midden in de levendigheid van de luchthaven. Dit innovatieve concept van Rituals past perfect in onze ambitie om Schiphol een bestemming te maken waar comfort en welzijn centraal staan', vult Arthur Reijnhart, Executive Director Schiphol Commercial aan
Mind Oasis in Lounge 1 op Schiphol
De Mind Oasis bevindt zich in Lounge 1 en is onderdeel van de nieuwste 5.000 m² herontwikkeling, meldt Schiphol. 'Reizigers die binnen Europa vliegen komen na de securitycheck in deze lounge terecht. De lounge ging recent van 19.000 naar 24.000 vierkante meter waardoor er meer loop- en zitruimte is ontstaan. Daarnaast breidt Schiphol het aanbod van winkels en horeca uit met 23 nieuwe concepten, waarmee de luchthaven reizigers nog meer variatie en hoogwaardige services biedt.'
(PvWK | beeld: Damon Rigter @nomadi.studio)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- luchthaven
- travel retail
- taxfree zone
- Rituals Cosmetics
- Hydro Massage
- airport Mind Oasis
- luxe beauty & wellbeing
- Schiphol Media
- Schiphol
- retailmedia
- Rituals
- rustige oase
- winkelen
- rust
- Raymond Cloosterman
- primeur
- merk
- vliegen
- Arthur Reijnhart
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
- Praxis introduceert AI-hulp in app... 30-06-2025
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov... 30-06-2025
- Guillaume Motte (Sephora) trapt NRF... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation