Nieuwe directeur en eigenaar Buro N11
- Media
- 16 sep 2019 @ 15:58
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 16 sep 2019 @ 15:58
- Sjaak Hoogkamer
Online marketingbureau Buro N11 uit Bodegraven heeft een nieuwe directeur en eigenaar: per direct heeft Erik Hardick (r. op foto) de meerderheid van de aandelen in de door Henri Stolwijk opgerichte onderneming overgenomen. Daarmee breekt een nieuw hoofdstuk aan in de ruim 28-jarige historie van het bedrijf.
Voor de ongeveer 40 medewerkers heeft de overname naar eigen zeggen ‘louter positieve’ gevolgen: Hardick ziet kansen voor verdere groei. ‘Buro N11 beschikt over een mooi portfolio in met name de automotive sector. N11 wordt echter ook steeds meer ingeschakeld door bedrijven in andere branches voor bijvoorbeeld het beheer van de online media of de bouw van de digital assets en het inrichten van de customer journey. Er zit wat dat betreft nog veel groei in de markt.’
N11 wordt echter ook steeds meer ingeschakeld door bedrijven in andere branches voor bijvoorbeeld het beheer van de online media of de bouw van de digital assets en het inrichten van de customer journey.
Stolwijk richtte Buro N11 op in 1991 na een journalistieke loopbaan bij Dagblad Rijn en Gouwe, Algemeen Dagblad en Elseviers Weekblad. Aanvankelijk leverde de onderneming vooral kopij aan diverse media, al snel schakelden ondernemingen het bedrijf in voor de levering van teksten voor eigen publicaties. Nadat een eigen Studio aan het dienstenpakket was toegevoegd, groeide Buro N11 in de jaren negentig uit tot communicatiebureau.
Communicatiedoelen
Na de eeuwwisseling bewoog het bedrijf mee met de oprukkende digitalisering en ontwikkelde het steeds meer diensten op dat terrein. Inmiddels telt N11 bijna 40 medewerkers, onder wie developers, contentmakers en webdesigners. Het bedrijf adviseert en ondersteunt de opdrachtgevers bij het behalen van de communicatiedoelen. Daarnaast onderhoudt en exploiteert N11 een aantal websites in eigen beheer, waaronder Autorai.nl en Motorrai.nl.
Hardick heeft zijn sporen verdiend op het gebied van (digital) marketing, e-business en innovatie bij onder meer Reed Elsevier, Philips en Kramp. Hij was drie jaar director marketing bij Hyundai Nederland voordat hij in 2019 zijn eigen onderneming startte. Hij heeft per direct de taken van Stolwijk binnen Buro N11 overgenomen, die betrokken blijft als adviseur bij een aantal projecten en opdrachtgevers.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing