Nieuwe directeur en eigenaar Buro N11
- Media
- 16 sep 2019 @ 15:58
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Personalia
- 16 sep 2019 @ 15:58
- Sjaak Hoogkamer
Online marketingbureau Buro N11 uit Bodegraven heeft een nieuwe directeur en eigenaar: per direct heeft Erik Hardick (r. op foto) de meerderheid van de aandelen in de door Henri Stolwijk opgerichte onderneming overgenomen. Daarmee breekt een nieuw hoofdstuk aan in de ruim 28-jarige historie van het bedrijf.
Voor de ongeveer 40 medewerkers heeft de overname naar eigen zeggen ‘louter positieve’ gevolgen: Hardick ziet kansen voor verdere groei. ‘Buro N11 beschikt over een mooi portfolio in met name de automotive sector. N11 wordt echter ook steeds meer ingeschakeld door bedrijven in andere branches voor bijvoorbeeld het beheer van de online media of de bouw van de digital assets en het inrichten van de customer journey. Er zit wat dat betreft nog veel groei in de markt.’
N11 wordt echter ook steeds meer ingeschakeld door bedrijven in andere branches voor bijvoorbeeld het beheer van de online media of de bouw van de digital assets en het inrichten van de customer journey.
Stolwijk richtte Buro N11 op in 1991 na een journalistieke loopbaan bij Dagblad Rijn en Gouwe, Algemeen Dagblad en Elseviers Weekblad. Aanvankelijk leverde de onderneming vooral kopij aan diverse media, al snel schakelden ondernemingen het bedrijf in voor de levering van teksten voor eigen publicaties. Nadat een eigen Studio aan het dienstenpakket was toegevoegd, groeide Buro N11 in de jaren negentig uit tot communicatiebureau.
Communicatiedoelen
Na de eeuwwisseling bewoog het bedrijf mee met de oprukkende digitalisering en ontwikkelde het steeds meer diensten op dat terrein. Inmiddels telt N11 bijna 40 medewerkers, onder wie developers, contentmakers en webdesigners. Het bedrijf adviseert en ondersteunt de opdrachtgevers bij het behalen van de communicatiedoelen. Daarnaast onderhoudt en exploiteert N11 een aantal websites in eigen beheer, waaronder Autorai.nl en Motorrai.nl.
Hardick heeft zijn sporen verdiend op het gebied van (digital) marketing, e-business en innovatie bij onder meer Reed Elsevier, Philips en Kramp. Hij was drie jaar director marketing bij Hyundai Nederland voordat hij in 2019 zijn eigen onderneming startte. Hij heeft per direct de taken van Stolwijk binnen Buro N11 overgenomen, die betrokken blijft als adviseur bij een aantal projecten en opdrachtgevers.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes