Ingrid Spijkers nieuwe hoofdredacteur Omrop Fryslân

Ingrid Spijkers nieuwe hoofdredacteur Omrop Fryslân
  • Media
  • 7 okt 2019 @ 16:54
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

Ingrid Spijkers (49) uit Leeuwarden wordt de nieuwe hoofdredacteur van Omrop Fryslân. Zij neemt 25 jaar aan ervaring op het gebied van journalistiek, communicatie en ondernemen mee. Spijkers begint op 1 december in haar nieuwe functie.

Spijkers is goed bekend met Omrop Fryslân, zij werkte vanaf de start voor de regionale televisie en ontwikkelde en produceerde ook programmaformats voor de Omrop. Verder werkte zij voor verschillende andere media, waaronder het ANP, kranten en vakbladen. Ze is een van de oprichters van Wij van PS (eerder PS Produkties). De laatste jaren werkte zij als zelfstandige voor verscheidene opdrachtgevers en (multimediale) projecten in Fryslân.

Ingrid Spijlers is gepokt en gemazeld in omroepland en is de nieuwe hoofdredacteur van Omrop Fryslân

Omrop Fryslân is een tijd op zoek geweest naar een nieuwe hoofdredacteur. Omrop-directeur Nina Hiddema: ‘We zijn ontzettend blij dat we met Ingrid Spijkers een nieuwe inspirerende hoofdredacteur gevonden hebben. Die naast een groot netwerk en een brede journalistieke ervaring binnen en buiten Omrop Fryslân veel passie voor onze mooie organisatie meebrengt.’

Ingrid Spijkers: ‘Omrop Fryslan is een prachtig bedrijf. Uit de nieuwe koers waar de Omrop mee bezig is, spreekt ambitie. Omrop Fryslân wil een actieve rol spelen in onderwerpen die Friezen raken. Daarbij een verbindende factor zijn en verdieping brengen in de onderwerpen. De Omrop wil daarin vooroplopen. In samenwerking met de redactie zullen we die ambities vorm geven de komende tijd.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken