Maandag kiest voor Zigt

Maandag kiest voor Zigt
  • Media
  • 2 jul 2020 @ 11:01
  • 17332 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwe klant

Na een uitgebreide bureaupitch heeft Maandag, de detacheerder van de publieke sector, gekozen voor een samenwerking met mediabureau Zigt. Maandag bestaat als bedrijf al ruim 30 jaar en is sinds 2008 onder deze naam actief.

Er zijn ruim 3.000 professionals via Maandag in de publieke sector gedetacheerd. De eerste resultaten van de samenwerking worden medio juli zichtbaar. Om Maandag en het werken in de publieke sector hernieuwd onder de aandacht te brengen is een grote campagne ontwikkeld samen met Dawn als reclamebureau en Zigt als mediabureau. Zigt zal naast mediastrategie, planning en uitvoering van de campagne tevens zorgdragen voor de campagne-effectmetingen en dashboarding.

Zigt en Dawn aan de slag voor detacheerder Maandag

Juriaan Seveke, Directeur Communicatie bij Maandag over de keuze voor Zigt: ‘Communicatief is 2020 een belangrijk jaar voor ons en willen we met het merk sterk naar buiten gaan treden. Met deze ambitie was het nodig te partneren met een nieuwe mediabureaupartner die past bij onze organisatie, uitdagingen en waarden. Met een aantal bureaus zijn we een pitchtraject ingegaan en er is door alle partijen kwaliteit geleverd. Zigt blonk uit in de consistente strategie, ervaring op vergelijkbare uitdagingen, transparante werkwijze en klik met ons team en met Dawn. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking met alle betrokkenen, die achter de schermen al goed begonnen is.’

Inspirerend merk

Rogier Bruggeman, directeur bij Zigt: ‘Het was een intensief pitchtraject, dat deels in coronatijd en dus via videocalls heeft moeten plaatsvinden. Maar met volle energie zijn we de diverse ronden van deze pitch ingegaan, omdat het een mooi inspirerend merk is en de uitdagingen die er liggen juist ons hart sneller laten kloppen. We zijn nu volop in de voorbereiding van de eerste campagne.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken