10 nominaties beLOFte 2021
- Media
- 8 okt 2021 @ 10:22
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 8 okt 2021 @ 10:22
- Sjaak Hoogkamer
De jury van de beLOFte 2021 gaat op 26 oktober aanstaande aan de slag met de cases en de live presentaties van 10 kandidaten voor beLOFte ’21, de prijs voor jonge supertalenten in de magazine-mediabranche.
De tien nominaties van 2021 (in alfabetische volgorde) zijn:
Amarens Eggeraat (redacteur VICE)
Isabelle Udo (founder en creative director VideoOrbit)
Kevin van Huët (editor/redacteur National Geographic)
Mariëlle Wisse (redacteur Telegraaf-Vrouw)
Marsha van Bodegraven (senior e-commerce marketeer New Skool Media)
Merel Meijer (grafisch vormgever)
Nina Verberne (coördinator Libelle online)
Sakir Kader (fotograaf/DOP/regisseur)
Soraya Hadjar (editor at large Complex NL)
Victor Pak (redacteur EW)
Jury
De achtkoppige jury (zie foto boven) van de beLOFte '21 is samengesteld uit drie creatieve (magazine)mediamakers, twee mediaspecialisten en twee vanuit de initiator van de prijs, het Lucas-Ooms Fonds. De jury voor het jaar 2021 bestaat uit:
(Magazine)media makers:
Jaap Biemans (Volkskrant Magazine/ Coverjunkie; Mercur d’Or)
Jildou van der Bijl (LINDA.; Mercur d’Or)
Saskia Smith (Tis hier geen Hotel/Smith&Co)
Franska Stuy (Franska.nl; Mercur d’Or)
Media- en talentspecialisten:
Ruud de Langen (dentsu Benelux)
Nathalie Peters (MORGENFRISK)
Vanuit LOF (Lucas-Ooms Fonds):
Derk Haank, juryvoorzitter (LOF en diverse bestuursfuncties)
Nicolette Hulsebos (LOF/ uitgever/hofdredacteur FONK Media)
Dit jaar zal de Award voor de beLOFte van het Jaar 2021 (voorheen de Mercur BeLOFte van het Jaar) voor de zevende keer worden uitgereikt
De award wordt uitgereikt onder directe auspiciën van het Lucas-Ooms Fonds (LOF), dat hiervoor alleen als promotor van deze prijs voor aanstormend magazine mediatalent optrad.
Op 16 november wordt tijdens een bijeenkomst de winnaar van de beLOFte 2021 bekendgemaakt. Net als in de voorgaande edities is voor de winnaar naast een award een geldbedrag van € 2.500 en ontvangen twee runners-up een certificaat en ieder een geldbedrag van €1.000,-
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws
- Charelle Akihary over de digitale omslag van de NPO
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes