Readly tekent contract met uitgever BurdaVerlag
- Media
- 30 mrt 2023 @ 13:15
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 30 mrt 2023 @ 13:15
- Michiel van Zaane
Readly, dat digitale kranten- en tijdschriftabonnementen aanbiedt, breidt zijn catalogus uit met 39 titels van BurdaVerlag. Abonnees hebben nu toegang tot de digitale edities van titels zoals Bunte, Focus, Instyle, Mein schöner Garten en Slowly Veggie als onderdeel van hun all-you-can-read abonnement.
‘Met de gerenommeerde tijdschriftenmerken van BurdaVerlag versterken we belangrijke categorieën op ons platform zoals Fashion & Beauty, Beroemdheden & Entertainment, Nieuws & Politiek en Kids, en bieden we onze lezers nog meer toegevoegde waarde’, zegt Jan-Sebastian Blender, Head of Content DACH, IT & NL en Managing Director DE bij Readly.
In totaal zijn er 39 Burda-titels aan het platform toegevoegd, waardoor het Duitstalige aanbod nu in totaal 1.302 tijdschriften en 16 kranten omvat. Met 72 miljoen gelezen nummers in 2022 en een aandeel van 38,6 procent in de netto-omzet in Q4 van 2022 is Duitsland de grootste markt voor de Europese marktleider op het gebied van gedigitaliseerde kranten en tijdschriften.
BurdaVerlag zal profiteren van de inkomsten, distributievolumes en digitale zichtbaarheid van zijn inhoud op het Readly-platform. Via de analysetool ‘Readly Insight’ krijgt het toegang tot meer dan 50 miljard door Readly verzamelde datapunten, waardoor de uitgever een nog beter inzicht krijgt in de digitale gewoonten van zijn lezers.
Ook de Nederlandse uitgever Leisuretravelmedia heeft zich deze maand aangesloten bij Readly. Hierdoor zijn onder andere de tijdschriften A World of Culture, Dream Hotels, Eilandleven, STEDEN!, Stedenreis reisspecials, Regio reisspecials, Wereld van Wandelen, Wereld voor Fietsers, Your Wellness, Nepal Magazine, Landschappen van de Wereld, Steampunk Barcelona en Street Art Magazine te lezen op het digitale platform.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Jong talent en Nederlandstalig valt op in Spotify Wrapped 2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max op in megadeal
- Paramount mengt zich in strijd om Warner Bros Discovery
- Podimo bereikt 300K betalende leden in Nederland
- [column] Als je kerstcommercial wordt teruggetrokken omdat je...
- Aandacht voor advertenties blijkt sterk platformafhankelijk
Laatste Nieuws
- Aandacht voor advertenties blijkt... 16-12-2025
- Paramount mengt zich in strijd om... 10-12-2025
- Podimo bereikt 300K betalende leden... 10-12-2025
- Netflix slokt Warner Bros en HBO Max... 05-12-2025
- Jong talent en Nederlandstalig valt... 05-12-2025
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

