Biografie Koen Rakers heeft als marketeer een track record op het gebied van B2B en technologie. Voordat hij in juni 2013 bij salesforce.com startte, werkte hij onder meer bij IBM, Peoplesoft, Hyperion Solutions, Exact Software en Infor. Zijn ervaring ligt op het terrein van crm, pr en lead generation, product marketing, sales en channel management en customer engagement.
Koen Rakers

Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met... 13-09-2025
- Kaart wint van appje bij verjaardagen12-09-2025
- NS Stations lanceert game met... 08-09-2025
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese... 05-09-2025
- Etos viert 100.000 volgers met... 29-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes