Loyaliteitsprogramma Media Markt Club bewijst zijn waarde
- Online
- 16 jan 2017 @ 10:57
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - StrategieVerdienmodellenEngagement
- 16 jan 2017 @ 10:57
- Redactie Online
In een jaar tijd heeft Media Markt één miljoen clubleden geregistreerd voor hun Media Markt Club, een loyaliteitsprogramma met extra services en persoonlijke aanbiedingen voor klanten van de elektronicaketen. Het loyaliteitsprogramma blijkt een succes: met één miljoen leden is de Media Markt Club in een jaar tijd uitgegroeid tot een van de snelst groeiende en grootste clubs van Nederland.
Dat Media Markt na de lancering in januari 2016 zoveel clubleden aan zich heeft weten te binden, laat zien dat consumenten behoefte hebben aan dit soort initiatieven die een meer persoonlijke benadering mogelijk maken. De gratis bezorging, dubbele retourtijd, online kassabonnen en winkansen blijken de meest populaire voordelen van de Media Markt Club. In 2017 komen daar onder andere koopavonden voor Clubleden bij.
Miljoenste clublid
Het miljoenste clublid is de 35-jarige Ursula Kroll uit Zoetermeer. Zij ontvangt een cadeaubon ter waarde van 1.000 euro en werd vandaag feestelijk ontvangen door vestigingsdirecteur Hans Hogenhuis van Media Markt Zoetermeer. Mevrouw Kroll weet al een bestemming voor haar cadeaubon: 'Met de aankoop van mijn wasmachine ben ik lid geworden, nu kan ik er ook een mooie wasdroger bij kopen.'
Dankbaar voor loyale klant
‘Door het inzicht dat de Media Markt Club ons biedt, kunnen we iedere klant op een passende manier benaderen met services waar ze iets aan hebben. We zijn erg trots dat zoveel loyale klanten lid zijn geworden van onze club’, zo vertelt Dennis Hooijmans, COO en verantwoordelijk voor de marketing strategie bij Media Markt Nederland.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- online kassabonnen
- Dennis Hooijmans
- Media Markt
- Media Markt Club
- Ursula Kroll
- miljoen leden
- dubbele retourtijden
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- [marketeer 232] Tim Ariesen - CroudX: 'Versterk je rendement...
- Nederlandse e-commerce groeit - Ikea en MediaMarkt nieuw in...
- AI-modus komt naar 'Google Zoeken' in Nederland - Nieuwe AI...
- Polestar lanceert filmische onthulling met Alexander Skarsgård
- [onderzoek] Vertrouwen Gen Z in social media bijna gelijk aan...
- [column] De schizofrene ziel van de AI-industrie
Laatste Nieuws
- BMW zoekt monteurs via Reddit en fora15-10-2025
- Humor en gedragspsychologie tegen... 15-10-2025
- Adobe lanceert tool voor... 15-10-2025
- Nederlandse e-commerce groeit - Ikea... 09-10-2025
- AI-modus komt naar 'Google Zoeken'... 08-10-2025
- [onderzoek] Vertrouwen Gen Z in... 07-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes