Booking.com reispartner Eurovisie Songfestival 2021

  • Online
  • 10 feb 2021 @ 11:50
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Kunst & Cultuur

Het digitale reisplatform Booking.com gaat met de European Broadcasting Union samenwerken als de officiële reispartner van het Eurovisie Songfestival 2021.

Het Eurovisie Songfestival 2021 vindt op 18, 20 en 22 mei 2021 plaats in Rotterdam Ahoy.

Booking.com voelt zich naar eigen zeggen vereerd om een rol te spelen bij het samenbrengen van meer dan 180 miljoen fans uit Europa en uit andere delen van de wereld, om een van 's werelds populairste live televisie-entertainment evenementen en haar boodschap van eenheid en inclusiviteit te vieren, of dat nu persoonlijk is of vanuit huis. 

Booking.com voelt zich naar eigen zeggen vereerd om een rol te spelen bij het samenbrengen van meer dan 180 miljoen fans uit Europa

‘Als bedrijf dat trots is op zijn Nederlandse roots, en de passie heeft om mensen te helpen bij het ontdekken van de diversiteit die de wereld biedt, zijn we enthousiast dat we in 2021 officiële reispartner van het Eurovisie Songfestival zijn", aldus Arjan Dijk, Senior Vice President en Chief Marketing Officer bij Booking.com. ‘In een tijd van afzondering, gesloten grenzen en reisbeperkingen is het thema van dit jaar - Open Up - actueler dan ooit, en perfect in balans met onze eigen waarden en optimistische vooruitzicht als een merk voor iedereen. We vinden het geweldig dat we fans van het Eurovisie Songfestival kunnen verwelkomen in ons thuisland en de bruisende stad Rotterdam, of dat nu in levende lijve is of via het scherm van hun smartphone. We hopen velen te inspireren om de geweldige invloeden die het Eurovisie Songfestival zo speciaal maken verder te ontdekken - niet alleen tijdens deze ene week in mei, maar het hele jaar door.’

In een tijd van afzondering, gesloten grenzen en reisbeperkingen is het thema van dit jaar - Open Up - actueler dan ooit

‘Het is ons een genoegen om Booking.com te verwelkomen als officiële reispartner van het Eurovisie Songfestival 2021,’ aldus Martin Österdahl, Executive Supervisor van het Eurovisie Songfestival. ‘Dit is een perfecte samenwerking tussen 's werelds grootste live muziekevenement en een van ‘s werelds meest toonaangevende digitale reisorganisaties.’

Naast een geïntegreerde merkaanwezigheid tijdens de liveshows op 18, 20 en 22 mei, zal Booking.com als officiële reispartner van het Eurovisie Songfestival nauw samenwerken met de EBU op het gebied van aanvullende uitzendingen, digitale activiteiten en promoties in de aanloop naar en tijdens het ESF 2021. Dit alles om zo de miljoenen fans van het Songfestival in Europa en de rest van de wereld te betrekken met reiscontent en digitale ervaringen gerelateerd aan het Eurovisie Songfestival.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken