Spotler Group neemt Buckles over

Spotler Group neemt Buckles over
  • Online
  • 29 nov 2023 @ 14:18
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Geen tag

Spotler Group neemt Buckles, de ontwikkelaar van een (internationaal) connectieplatform, over. Hierdoor kunnen klanten van Spotler eenvoudig diverse platformen met elkaar koppelen.

Buckles.io heeft zich gespecialiseerd in E-commerce Platforms, E-mail Service Providers en Customer Data Platforms connecties. Inmiddels heeft Buckles 300+ connecties en verwerkt het SaaS platform miljoenen orders per maand. Onder de motorkap van Buckles.io zit een zelf ontwikkelde intelligente motor.

De samenwerking tussen Buckles en andere bedrijven binnen de Spotler Group (Spotler Nederland en Squeezely) zorgde ervoor dat de wegen van beide organisaties elkaar regelmatig kruisen. De filosofie achter het Buckles platform past binnen de visie die de Spotler Group heeft op software ontwikkeling en dat leidde tot geflirt, verkennende gesprekken, intensievere samenwerking en uiteindelijk tot een acquisitie

Lee Chadwick, CEO van de Spotler Group: ‘Ik ben erg enthousiast over de mogelijkheden die het Buckles connector platform ons en onze klanten biedt. Buckles geeft ons de mogelijkheid om snel en gemakkelijk verbindingen te leggen tussen onze producten en de buitenwereld, waardoor we snel gegevens kunnen binnenhalen om slimmere segmenten te voeden en voortdurend de juiste boodschap via het juiste kanaal aan de juiste persoon op het juiste moment af te leveren.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken