Imtech stopt voortijdig sponsorcontract met HSV
- Sponsoring
- 23 jan 2015 @ 11:57
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringVoetbal
- 23 jan 2015 @ 11:57
- Redactie Sponsoring
Technisch dienstverlener Imtech heeft de sponsorovereenkomst met de Duitse sportclub HSV vroegtijdig beëindigd. Imtech had voor 25 miljoen euro tot 2016 zijn naam verbonden aan het stadion. Die overeenkomst zal al per 30 juni 2015 worden stopgezet, maakte het bedrijf donderdag bekend.
Het bedrijf zegde eerder al de samenwerking met Bayern München en een aantal kleinere sportclubs in Duitsland stop, meldt De Telegraaf. Ze maken deel uit van de grote schoonmaak die topman Gerard van de Aast doorvoert bij Imtech. Het bedrijf kampt met financiële problemen, die veelal hun oorsprong hadden bij de Duitse tak van de onderneming.
De sponsoring van het voetbalstadion van HSV wordt overgenomen door Klaus-Michael Kühne, de in Hamburg geboren topman en meerderheidsaandeelhouder van transportbedrijf Kühne + Nagel. Hij zal het stadion weer de oude naam teruggeven: Volksparkstadion.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Tour of Holland na 21 jaar terug met... 29-07-2025
- PSV en Coca-Cola verlengen... 28-07-2025
- Amazon verlengt sponsoring Uefa... 24-07-2025
- Sport, muziek en cultuur in het Rabo... 15-07-2025
- Nike's Oranje Fatalis-campagne voor... 09-07-2025
- Rabobank Utrecht nieuwe partner... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers