Adbusiness Amsterdam nieuwe shirtsponsor zaterdagamateurs

Adbusiness Amsterdam nieuwe shirtsponsor zaterdagamateurs
  • Sponsoring
  • 27 jan 2020 @ 12:07
  • 11766 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Sportmarketing

In het kader van klein bier in sponsorland: Adbusiness Amsterdam is de nieuwe shirtsponsor Geuzenmiddenmeer Zaterdag 5. Het nieuwe thuistenue is zaterdag 25 januari gelanceerd onder de noemer Launch of something special.

Door het inzetten van haar netwerk wil Adbusiness Amsterdam - het bureau van Kyra Roest - creatieven en marketeers helpen bij het creëren van new business. 'Er zijn weinig dingen die ik goed kan, behalve mensen bij elkaar brengen.'

Zelfs gastheer Kees van Geuzenmiddenmeer deed mee en meldde via het omroepsysteem: ‘Dank aan onze sponsor, de heer Ed Business.’

Fergus Riem Vis en Kyra Roest werken samen. Toen Fergus bij Roest kwam met de vraag of zij een shirtsponsor wist voor zijn voetbalteam, aarzelde zij geen moment en greep zelf de kans op sponsorgeluk. Wel onder het motto: we doen net of jullie Ajax zijn en Adbusiness Ziggo. Er is een officieel sponsorcontract waarmee een bedrag van rond de 2000 euro is gemoeid. De officiële shirtonthulling gebeurde op 25 januari tijdens het hospitality event, uiteraard alles met een knipoog. Zelfs gastheer Kees van Geuzenmiddenmeer deed mee en meldde via het omroepsysteem: ‘Dank aan onze sponsor, de heer Ed Business.’ De wedstrijd tegen Diemen die 1 punt hoger staat eindigde in een gelijkstand van 1-1. Het team is te volgen via https://www.instagram.com/geumidzat5/.

Roest heeft het voornemen de case in te sturen voor een Sponsorring.

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken