Knaap versterkt team FGS
- Sponsoring
- 25 feb 2020 @ 09:31
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - PersonaliaPartnership
- 25 feb 2020 @ 09:31
- Sjaak Hoogkamer
Jan Knaap gaat per 1 maart 2020 het kernteam van Fonds Gehandicaptensport als manager partnerships versterken en wordt daarmee verantwoordelijk voor business development, zakelijke- en particuliere relaties.
Het kernteam Fonds Gehandicaptensport bestaat naast directeur Nike Boor uit manager strategie Monica van Harn en manager voorlichting & bestedingen Karin de Graaf. Met een betrokken, inspirerende en ervaren ondernemer als Knaap wil FGS versneld meer betekenis geven aan de purpose om voor de 1,7 miljoen mensen met een handicap sporten ook de normaalste zaak van de wereld te laten zijn.
Jan Knaap gaat pertnerships opzetten met bedrijven en merken
Knaap: ‘Vooroordelen wegnemen, empowerment toevoegen, daar geloof ik in. De sporter die zich niet door een handicap laat beperken is voor mij de mooist denkbare doelgroep om voor te werken. Zo maakte ik via Nationale Nederlanden kennis met 1% FairShare®. Een prachtig concept. Als buddy van een blind runner kan ik mij goed verplaatsen in de wereld van deze unieke sporters. Samen finishten we bij veel Nederlandse hardloopevents. De apotheose was de New York Marathon in 2019. Dan is er geen verschil, alleen maar gelijkwaardigheid. Ik kijk er naar uit om met sportieve bedrijven en merken partnerships te ontwikkelen die er zowel maatschappelijk, commercieel, intern en voor de sporters zelf toe doen.’
Nike Boor: ‘Jan Knaap is een goede bekende van zowel het Fonds als van de marketingcommunicatiewereld. Met zijn reclamebureau Etcetera heeft hij ons in het verleden geadviseerd op communicatiegebied. Daarnaast in de afgelopen jaren, als lid van Comité van Inspiratie, ons op meerdere fronten ondersteund. Voor Stichting Run4Schools heeft hij mooie partnerships opgezet in zowel Nederland als Zuid-Afrika. Jan verrijkt ons team met zijn visie op partnerships; het platform Uniek Sporten (unieksporten.nl) zal daarbij een grote rol spelen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing