Koninklijk Theater Carré en Grohe tekenen partnership

  • Sponsoring
  • 4 feb 2020 @ 10:47
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Partnership

Grohe en Koninklijk Theater Carré zijn een partnership aangegaan. Grohe helpt daarmee aan de vernieuwing van de artiestenkleedkamers en draagt bij aan een duurzaam theaterbezoek.

Grohe is naar eigen zeggen 's werelds marktleider in de sanitair branche en heeft de kernwaarden kwaliteit, technologie, design en duurzaamheid hoog in het vaandel. Carré vindt het belangrijk haar artiesten in goed comfort te ontvangen, met name in ruimtes als de kleedkamers en de artiestenfoyer.

Duurzaam theater

Carré is blij dat de nieuwe partner materialen beschikbaar stelt voor de vernieuwing van de kleedkamers. Carré streeft ernaar een duurzaam theater te zijn. Dankzij het partnership met Grohe beschikt het gehele theater over waterbesparende kranen. ‘Duurzaamheid is een belangrijke kernwaarde voor zowel Carré als Grohe en staat hoog op de agenda. Dit bedrijf helpt ons om onze ambities hierin te verwezenlijken en een comfortabel theaterbezoek voor zowel artiest als publiek te realiseren. We kijken uit naar de samenwerking met onze nieuwe partner,’ aldus Thomas Groen, manager Sales & Partnerships Koninklijk Theater Carré.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken