Nederlandse Loterij breidt partnership NOC*NSF uit

Nederlandse Loterij breidt partnership NOC*NSF uit
  • Sponsoring
  • 24 apr 2020 @ 10:30
  • 13962 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Partnership

De samenwerking tussen NOC*NSF en Nederlandse Loterij is met een jaar verlengd. Daarbij is de financiële bijdrage van de grootste loterij-organisatie van ons land substantieel verhoogd.

De verhoging van de sponsorbijdrage van de loterij maakt het mogelijk om 1 miljoen euro in het speciale Coronanoodfonds Sport te stoppen.

De huidige overeenkomst loopt tot en met december 2020 en is vandaag verlengd tot eind 2021.

Gerard Dielessen, algemeen directeur van NOC*NSF: ‘We zijn erg blij met het verlengen van het partnership met Nederlandse Loterij met in ieder geval een jaar. Nu heel Nederland en ook de sport zo zwaar getroffen wordt door het virus en de gevolgen van de noodzakelijke maatregelen van het kabinet, is het erg fijn dat we partners hebben die solidair zijn en dat ook willen blijven. De verhoging maakt een extra donatie in ons Coronanoodfonds Sport mogelijk en is mede daarom al zeer welkom. Dit fonds draagt bij aan het opvangen van de schade die de sport op dit moment dagelijks oploopt.’

Niels Onkenhout, CEO Nederlandse Loterij: ‘Als jarenlange partner van de Nederlandse sport zijn wij er in goede en minder goede tijden. Naast onze jaarlijkse afdracht aan sportend Nederland, vinden wij het belangrijk om juist nu onze samenwerking met NOC*NSF in de vorm van steun aan TeamNL te verlengen én te versterken.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken