Zorgkiezer.nl presenteert nieuwe commercial en slogan
- Algemeen
- 23 dec 2014 @ 11:45
- Link
-
Redactie Zorgmarketing
Redactie
MarketingTribune - ZorgverzekeringMarktwerkingCommercials
- 23 dec 2014 @ 11:45
- Redactie Zorgmarketing
Zorgkiezer.nl heeft deze week een nieuwe commercial en slogan gepresenteerd. De slogan is: ‘Echt onafhankelijk vergelijken kan wél. Zorgkiezer.nl.’ De commercial staat voor: ‘Wij weten wél alles van de zorg en wij zijn wél 100 procent onafhankelijk en daarom kunnen we jou helpen met kiezen en besparen op je zorgverzekering.’ Voor de commercial is samengewerkt met Fat Fred en Jaap & Kasper FilmProducties.
In de commercial zien we een medewerker van ZorgKiezer.nl naar zijn werk lopen. Onderweg komt hij verschillende situaties tegen. Een auto gaat kapot. Een stel heeft de verkeerde reis geboekt. En een schreeuwerige etalage prijst de beste kruimeldieven aan. Situaties waar de medewerker niks mee kan. Hij weet niets van autoverzekeringen, reisverzekeringen of huis-,tuin- en keukenproducten. Hij weet echter wel alles van zorg en zorgverzekeringen. En daarom kan Zorgkiezer.nl helpen met kiezen en besparen op zorgverzekeringen.
Zorgvergelijker
Zorgkiezer.nl vergelijkt naast zorgverzekeringen ook ziekenhuizen, fysiotherapeuten en bijvoorbeeld tandartsen. ‘Wij vinden het belangrijk dat de consument weet dat er verschillen zijn tussen zorgverleners, ziekenhuizen en zorgverzekeringen. Zo lieten we de afgelopen jaren in samenwerking met onder anderen Kassa en Nieuwsuur al zien dat er grote verschillen zijn in ziekenhuistarieven. Door die verschillen te laten zien, kan de consument een weloverwogen keuze maken. Als iedereen bewust kiest, gaan partijen die niet gekozen worden aan de slag om óf hun kwaliteit te verbeteren óf hun tarieven te verlagen. Alleen zo komt het zorgstelsel echt op gang,’ aldus Peter Ruys van Zorgkiezer.nl.
Onafhankelijk
De afgelopen periode is er veel geschreven en gesproken over de onafhankelijkheid van vergelijkingssites. Voor ZorgKiezer.nl is die onafhankelijkheid kraakhelder. Ruys: ‘In onze zorgvergelijker staat de goedkoopste zorgverzekering namelijk altijd bovenaan de zoekresultaten. Daarnaast tonen wij alle verzekeraars. Of er een samenwerking met een verzekeraar is of niet, maakt bij ons niet uit voor de volgorde van de ranglijst. Het doel van onze site is om eerlijke informatie te verschaffen over zorg en zorgverzekeringen, waarbij het belang van de consument altijd voorop staat. En dat is wat je van een vergelijkingssite mag verwachten.’
Twee overstapwinkels
ZorgKiezer.nl heeft gisteren de deuren geopend van twee overstapwinkels op de stations Den Haag Centraal en Rotterdam Centraal. In de winkels kunnen mensen gratis en persoonlijke hulp krijgen bij het kiezen en besparen op hun zorgverzekering. ‘Overstappen doe je dit jaar ook op het station. Het heeft lang geduurd maar met nog tien dagen te gaan is de overstapgolf nu echt op gang gekomen,’ aldus Ruys.
-
Redactie Zorgmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/zorg/
- Profiel »
- Fat Fred
- Zorgkiezer.nl
- Jaap & Kasper FilmProducties
- Slogan
- Zorgverzekering
- Strategie
- Station
- Commercial
- Marktwerking
- Video
- Onfhankelijk
- Zorgverzekeraar
- Vergelijkingssite
- Overstapwinkel
- Zorgvergelijker
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Goud voor Kruidvat en AH bij Effie Awards
- Tien marketingtrends in 2026 volgens Kantar
- Vakanties: vroegboeken start steeds vroeger
- Marketingfacts lanceert digitale hoofdredacteur AImke
- [interview] Marketeer Ilse Kaljee over nieuwe Centraal...
- Hoe een lokaal verhaal met nationale impact zorgt voor een...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

