[De zomer van] Dick van der Lecq: 'Beetje hiken en fikkie stoken in West-Canada'
- Algemeen
- 6 aug 2019 @ 12:48
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 6 aug 2019 @ 12:48
- Lucas Boon
Dick van der Lecq, managing director van DDB Unlimited, is net terug van vakantie en komt tot de conclusie dat hij eigenlijk niet zonder de outdoorspulletjes van Bever kan.
Van der Lecq kijkt tevreden terug op het eerste halfjaar DDB Unlimited. 'Een fusie is altijd intensief, maar ik merk dat er vanuit klanten en prospects veel belangstelling voor onze nieuwe bureaupropositie is. En dat geeft superveel energie.' We spreken de reclameman op het moment dat hij net terug is van een vakantie met gezin en camper in West-Canada. 'Beetje hiken, fotograferen, fikkie stoken en eigen visje prikken.'
Wat is in deze zomertijd je favoriete merk en waarom?
Bever. Niet alleen om de sterke campagne 'Niemand is een binnenmens', maar ook vanwege de outdoorspulletjes die je eigenlijk allemaal heel erg nodig hebt.
Welk marketingboek moeten vakgenoten deze zomer absoluut meenemen in hun reiskoffer?
How not to plan van Sarah Carter en Les Binet, een must read voor strategen en marketeers. Een praktisch handboek dat aan de hand van 66 'how not to do'-artikelen beschrijft hoe je het juist wél moet aanpakken.
Het is overal rustiger op kantoor, ongetwijfeld ook bij jou. Hoe zorg je ervoor dat je toch productief blijft?
Er lopen een aantal grote trajecten waar de collega's die niet op vakantie zijn hun handen vol aan hebben. En ik ben zelf vooral druk met dit interview voor MarketingTribune.
Wilde dieren in West-Canada, door Van der Lecq zelf gefotografeerd.
Lees ook over de zomers van:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hoe neuro-contextual advertising campagnes significant verbeterd
- Vernieuwde jongerencampagne Goed Verhaal van start
- WallyMatters maakt merkimpact meetbaar met AI-platform
- Podcastserie ‘The Next Tony’ trapt af met Marcel Belt
- Consumenten eisen openheid over dataopslag
- [column] De oogst van 30 jaar merkmanagement (deel 2 van 4)
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes