Growing Minds introduceert Omnichannel Marketing as-a-Service

- Algemeen
- 27 nov 2023 @ 16:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - InnovatieVerkoop
- 27 nov 2023 @ 16:30
- Peter van Woensel Kooy
Growing Minds introduceert een Marketing as-a-Service propositie. De dienst, gelanceerd onder de naam ‘Omnichannel Marketing as-a-Service’, maakt gebruik van Salesforce Marketing Cloud en een aanbod aan producten en diensten van Growing Minds.
De oplossing biedt aldus het bureau 'een oplossing waarmee bedrijven data gestuurde, gepersonaliseerde, omnichannel klantenreizen kunnen creëren.'
Het abonnementsmodel bestaat uit een Marketing Cloud-licentie, de Marketing Cloud-implementatie, doorlopende ondersteuning voor eindgebruikers, toegang tot verschillende trainingspakketten, gestandaardiseerde klantreizen en onderhoud. De oplossing is beschikbaar in de vorm van een abonnementsmodel waarbij klanten een vast alles-in-één maandbedrag betalen.
'Organisaties hebben een behoefte om nieuwe technologieën zoals AI te integreren met creativiteit, data en media om gepersonaliseerde omnichannel-ervaringen te realiseren. Het ontbreekt organisaties echter vaak aan de benodigde kennis en mankracht om deze oplossingen ten uitvoer te brengen', zegt Thijs Hoffmann, founder van Growing Minds. Hier biedt Omnichannel Marketing as-a-service uitkomst. 'Organisaties hebben nu direct toegang tot onze bewezen kennis en kunde en onze customer journeys die direct impact maken.'
'Marketing evolueert voortdurend en bedrijven zijn op zoek naar bewezen, flexibele en efficiënte oplossingen die hen helpen verbinding te maken met hun klanten, partners en andere belanghebbenden', zegt Ivar Jansen, Sr. Area Vice President Global Public Sector, Non-Profit bij Salesforce. Vooral voor bedrijven met beperkte middelen kan dit nieuwe Omnichannel Marketing as-a-Service-aanbod interessant zijn.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ASN Bank kiest voor één krachtig merkbeeld
- Lego meest inspirerende onderneming van 2025
- Gut en The Valley reageren op Hertog Jan Leeuw
- Reframe presenteert DE&I-onderzoek binnen Nederlandse...
- Nieuwe Pride-campagne van KPN: eerbetoon aan generaties LGBTQIA+
- Bol en Tiny Miracles maken kunst tastbaar én sociaal met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers