Huub Terpstra partner bij Sterling & Holmes
- B2b
- 19 aug 2016 @ 15:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - RecruitmentArbeidsmarktPersonalia
- 19 aug 2016 @ 15:00
- Redactie B2B
Huub Terpstra (51) is per augustus 2016 headhunter en partner bij Sterling & Holmes, executive search geworden. Zijn specialisme is marketing- en salesfuncties in FMCG, retail en media. Met zijn ruim 25 jaar ervaring bij grote A-merken zoals Unilever, Kodak, McDonald’s, Pepsi, Shell, Uniekaas, Milka, Mora en Haribo kent Huub de commerciële functies bij merkfabrikanten als geen ander.
‘Zijn snelle, daadkrachtige en no-nonsens aanpak werkt aanstekelijk en levert direct resultaat. Dit in combinatie met zijn grote netwerk en kennis van de markt maakt hem tot een krachtige partner binnen Sterling & Holmes’, aldus een woordvoerder van Sterling & Holmes.
Sterling & Holmes, executive search is in 2007 opgericht door Stefan van der Valk. Het bedrijf is gevestigd in Rotterdam en is gespecialiseerd in de werving en selectie van specialisten en management voor commerciële ondernemingen. Terpstra: ‘Wij zijn actief in de segmenten consumentenproducten, FMCG, b2b, retail, media, handel, transport & logistiek, maritiem ICT en zakelijke dienstverlening.
Succesratio
Terpstra: ‘Opdrachtgevers werken graag met Sterling & Holmes door de persoonlijke benadering, de snelheid, de zorgvuldigheid en de klantgerichtheid naar zowel opdrachtgevers als kandidaten. Met deze pro-actieve, no-nonsense houding en aanpak staan wij dagelijks in contact met, en benaderen wij professionals die nog niet bezig zijn met een nieuwe functie. We hebben een succesratio van 97 procent.’
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 11, 2025
- Thijs de Boer versterkt creatief leiderschap TBWA\Neboko
- [column] De ondergang van authentieke content op LinkedIn
- Edward Knol nieuwe Managing Director van Initiative Nederland
- Wim Creative Agency neemt David Raakt over
- [column] Heeft jouw merk voldoende brand health kracht?
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 11,... 21-03-2025
- Edward Knol nieuwe Managing Director... 19-03-2025
- Wim Creative Agency neemt David... 18-03-2025
- Thijs de Boer versterkt creatief... 17-03-2025
- De marketingtransfers van week 10,... 14-03-2025
- Surf en Nikhef kiezen ServerDirect... 11-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center