Huub Terpstra partner bij Sterling & Holmes
- B2b
- 19 aug 2016 @ 15:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - RecruitmentArbeidsmarktPersonalia
- 19 aug 2016 @ 15:00
- Redactie B2B
Huub Terpstra (51) is per augustus 2016 headhunter en partner bij Sterling & Holmes, executive search geworden. Zijn specialisme is marketing- en salesfuncties in FMCG, retail en media. Met zijn ruim 25 jaar ervaring bij grote A-merken zoals Unilever, Kodak, McDonald’s, Pepsi, Shell, Uniekaas, Milka, Mora en Haribo kent Huub de commerciële functies bij merkfabrikanten als geen ander.
‘Zijn snelle, daadkrachtige en no-nonsens aanpak werkt aanstekelijk en levert direct resultaat. Dit in combinatie met zijn grote netwerk en kennis van de markt maakt hem tot een krachtige partner binnen Sterling & Holmes’, aldus een woordvoerder van Sterling & Holmes.
Sterling & Holmes, executive search is in 2007 opgericht door Stefan van der Valk. Het bedrijf is gevestigd in Rotterdam en is gespecialiseerd in de werving en selectie van specialisten en management voor commerciële ondernemingen. Terpstra: ‘Wij zijn actief in de segmenten consumentenproducten, FMCG, b2b, retail, media, handel, transport & logistiek, maritiem ICT en zakelijke dienstverlening.
Succesratio
Terpstra: ‘Opdrachtgevers werken graag met Sterling & Holmes door de persoonlijke benadering, de snelheid, de zorgvuldigheid en de klantgerichtheid naar zowel opdrachtgevers als kandidaten. Met deze pro-actieve, no-nonsense houding en aanpak staan wij dagelijks in contact met, en benaderen wij professionals die nog niet bezig zijn met een nieuwe functie. We hebben een succesratio van 97 procent.’
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 50, 202512-12-2025
- Marketingtransfers week 49, 202505-12-2025
- Sanne Hartman (Ovivio): 'Je kunt het... 01-12-2025
- Marketingtransfers week 48, 202528-11-2025
- Imke Walenberg nieuwe hoofdredacteur... 24-11-2025
- Marketingtransfers week 47, 202521-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

