Huub Terpstra partner bij Sterling & Holmes
- B2b
- 19 aug 2016 @ 15:00
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - RecruitmentArbeidsmarktPersonalia
- 19 aug 2016 @ 15:00
- Redactie B2B
Huub Terpstra (51) is per augustus 2016 headhunter en partner bij Sterling & Holmes, executive search geworden. Zijn specialisme is marketing- en salesfuncties in FMCG, retail en media. Met zijn ruim 25 jaar ervaring bij grote A-merken zoals Unilever, Kodak, McDonald’s, Pepsi, Shell, Uniekaas, Milka, Mora en Haribo kent Huub de commerciële functies bij merkfabrikanten als geen ander.
‘Zijn snelle, daadkrachtige en no-nonsens aanpak werkt aanstekelijk en levert direct resultaat. Dit in combinatie met zijn grote netwerk en kennis van de markt maakt hem tot een krachtige partner binnen Sterling & Holmes’, aldus een woordvoerder van Sterling & Holmes.
Sterling & Holmes, executive search is in 2007 opgericht door Stefan van der Valk. Het bedrijf is gevestigd in Rotterdam en is gespecialiseerd in de werving en selectie van specialisten en management voor commerciële ondernemingen. Terpstra: ‘Wij zijn actief in de segmenten consumentenproducten, FMCG, b2b, retail, media, handel, transport & logistiek, maritiem ICT en zakelijke dienstverlening.
Succesratio
Terpstra: ‘Opdrachtgevers werken graag met Sterling & Holmes door de persoonlijke benadering, de snelheid, de zorgvuldigheid en de klantgerichtheid naar zowel opdrachtgevers als kandidaten. Met deze pro-actieve, no-nonsense houding en aanpak staan wij dagelijks in contact met, en benaderen wij professionals die nog niet bezig zijn met een nieuwe functie. We hebben een succesratio van 97 procent.’
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Rico Bakker opent Nima Marketing Day
- Vogelaar neemt Mailweb.nl over
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Marga Stehmann van Carhartt: 'Blijf als merk trouw aan je roots'
- Vita Kovalenko van AON: 'Marketing kan helpen de wereld te...
Laatste Nieuws
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
- Beeckestijn start opleiding AI... 17-04-2024
- Martijn Delahaye van Afas Software:... 15-04-2024
- Thijs Gussenhoven van Heineken over... 11-04-2024
- [branded content] Congrescoach geeft... 11-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing