[NMW] 'Heerlijk weer op een event aanwezig te zijn'

[NMW] 'Heerlijk weer op een event aanwezig te zijn'
  • B2b
  • 2 sep 2020 @ 12:42
  • 36890 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Marketing

Nima Marketing Week dag 2. De parkeerexperience alleen al levert een VIP-vibe op en de bezoekers delen één gevoel: ‘Heerlijk weer op een event aanwezig te zijn.’

Voor de ingang van DeFabrique staan prominent twee Porsches 911 geparkeerd. Eén is van de eerste spreker van de dag - Ruurd Neurink, marketeer bij het love brand – en de ander blijkt een grapje van de parkeerbeheerder. Hij stuurde de Porsche-rijdende bezoeker linea recta naar de parkeerplek naast Neurink’s auto.

‘Had er zin in’

Willeke Koolhof, Customer Journey Expert bij ING, tribe WestlandUtrecht Bank is een trouw bezoeker van Nima Marketing Day en heeft geen moment getwijfeld: ‘Ik heb alle voorgaande edities ook bezocht en vind het dit jaar netjes georganiseerd, goed opgezet, lekker ruim en eigenlijk wel zo prettig dat het niet zo druk is. Dat voelt relaxed en overzichtelijker. Je ziet makkelijker of er mensen zijn die je kent, alleen de trefkans is wel minder dat je een bekende tegenkomt. Ik zag totaal niet op tegen deze dag en had er zin in.’

‘DeFabrique is een superlocatie om coronaproof een event te organiseren’

Ook Anouk Tramper en Barbara Tan, beide spreker namens marktonderzoeksbureau Ruigrok NetPanel zijn blij weer eens bij een event aanwezig te zijn. Tramper: ‘Alles is super goed geregeld. Veel ruimte en we voelen ons veilig. Tan is net binnen, maar vindt de locatie uitermate goed geschikt om coronaproof een event te organiseren: ‘DeFabrique is een superlocatie, je kunt hier alles ruim opzetten, de grote deuren staan open en je kunt naar buiten. Het ziet er goed uit allemaal.’

 

Laatste dag Nima Marketing Week 2e ticket gratis!
De tweede dag van Nima Marketing Week is in volle gang. Na vandaag nog maar één dag te gaan helaas en daarom een mooie last minute aanbieding, zodat zoveel mogelijk marketeers de kans krijgen weer eens - veilig! - een event te bezoeken. De organisatie biedt voor morgen het 2e ticket gratis aan, want wat is er leuker dan deze dag met een collega te beleven? Morgen staan er sessies van onder meer  Corendon, Smeris Pindakaas en Rabobank op het programma, dus kom uit je comfortzone en ontmoet weer eens op een volledige coronaproof manier vakgenoten!
Profiteer van de actie!

 

‘Futureproof format’

Randy van der Weele, marketeer VodafoneZiggo, is vandaag fysiek aanwezig en heeft een online account om morgen de livestream te volgen: ‘Alles is goed geregeld, maar met een andere vibe dan normaal natuurlijk, aldus de trouwe bezoeker van Nima Marketing Day, maar, vervolgt hij, ‘dat hoort erbij. Ik vind het heel goed dat BBP Media en Nima met deze set-up proberen een futureproof format te vinden. We moeten toch door hè’, zegt hij lachend. ‘Ik zag er niet tegenop om te komen en voel me hier bijzonder veilig.’ Van der Weele komt net van de sessie van Linda Sinac van Save the Children, met 25.000 medewerkers de grootste onafhankelijke kinderrechtenorganisatie ter wereld en actief in zo’n 120 landen: ‘Leuk om eens een inkijkje in een NGO te krijgen.’

‘De communicatie is heel goed geweest met betrekking tot de veiligheid en dat is ook wat ik hier de hele dag al proef’

Alphons van Erp van HAS Hogeschool geeft als docent B2B-marketing les aan met name studenten Voedingsmiddelentechnologie en Food Innovation. Ook van Erp is een vaste gast van Nima Marketing Day: ‘Gegeven de beperkingen is het een mooie opzet.’ Van Erp zag totaal niet op tegen zijn bezoek: ‘De communicatie is heel goed geweest met betrekking tot de veiligheid en dat is ook wat ik hier de hele dag al proef. Coronaproof qua opzet en een prima locatie.’ Van Erp komt voor inspiratie en kennisuitwisseling: ‘Dat laatste is door de omstandigheden natuurlijk wat beperkter, maar daar heb ik me niet door laten tegenhouden.’ Hij moet zich haasten naar de sessie van Cloetta, op het lijf geschreven van deze docent: ‘Ik ben natuurlijk met name geïnteresseerd in foodonderwerpen en daar was vorig jaar een wat mager aanbod in, dus ik ben blij dat het nu weer op het programma staat.’

‘Ik kom hier voor de tips & tricks’

Ghislaine Schiedon, B2B-marketeer bij ledverlichtingsproducent Totallux komt alle drie de dagen: ‘Totallux levert aan twee totaal verschillende branches: de jachtbouwindustrie, de echte superjachten, en aan de veranda en terrasoverkappingenbranche. We zijn net gestart met ons naar buiten te richten en we zijn qua marketing nog heel erg zoekende. Mijn functie is pas dit jaar mei in het leven geroepen, dus ik kom hier voor tips & tricks, niet alleen op het gebied van marketing, maar ook duurzaamheid, ook een focus van Totallux.’ Met 12 man personeel, is Totallux een groeiend bedrijf, ondanks corona. ‘Het gaat ons supergoed. De jachtindustrie gaat gewoon door en doordat mensen meer thuis blijven de bouw van veranda’s en terrasoverkappingen ook.’ Schiedon zag er niet tegenop drie dagen in DeFabrique te vertoeven: ‘Ik heb het filmpje gezien van tevoren qua voorbereidingen, dus ik ging hier met een goed gevoel naar toe en het voelde ook meteen veilig toen ik binnenkwam. Ruim opgezet en goed qua bewegwijzering en desinfectie. Pluspunt is dat ik alles naderhand online terug te kijken is, want ik kan natuurlijk niet overal tegelijk zijn.’

Laatste dag Nima Marketing Week 2e ticket gratis!
De tweede dag van Nima Marketing Week is in volle gang. Na vandaag nog maar één dag te gaan helaas en daarom een mooie last minute aanbieding, zodat zoveel mogelijk marketeers de kans krijgen weer eens - veilig! - een event te bezoeken. De organisatie biedt voor morgen het 2e ticket gratis aan, want wat is er leuker dan deze dag met een collega te beleven? Morgen staan er sessies van onder meer  Corendon, Smeris Pindakaas en Rabobank op het programma, dus kom uit je comfortzone en ontmoet weer eens op een volledige coronaproof manier vakgenoten!
Profiteer van de actie!

 


De parkeerexperience alleen al levert een VIP-vibe op.

Tekst & fotografie: Nanny Kuilboer

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken