Eric-Jan Vis naar Lukkien per 1 januari 2021
- B2b
- 20 nov 2020 @ 12:01
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - HR
- 20 nov 2020 @ 12:01
- Sjaak Hoogkamer
In het nieuwe jaar wordt saleszwaargewicht Eric-Jan Vis, nu nog werkzaam bij BBP Media en MarketingTribune, commercieel manager bij productiebedrijf Lukkien in Ede dat onder meer reclamecommercials, films, fotografie, video, apps en websites produceert.
Eric-Jan Vis (57 ) (r. op foto boven) is een oude bekende in de reclamewereld. Voordat hij aantrad als commercieel manager in 2012 bij BBP Media werkte hij 22 jaar bij Adformatie, waarvan een groot deel als commercieel directeur. Vis vertrok al eerder bij BBP en maakte in 2016 een kort uitstapje naar NPB Media in Haarlem, maar hij miste het bureauwereldje te veel. Marketingtribune kon eigenlijk ook niet zonder hem en samen beleefden ze wederom zeer succesvolle commerciële jaren.
Saleszwaargewicht Eric-Jan Vis maakt overstap van BBP Media naar Lukkien
Kansen pakken
Vis kent het reclame- en marketingwereldje als zijn broekzak. Dat heeft hij de afgelopen 8 jaar wel bewezen voor het marketingplatform Marketingtribune. Samen met hoofdredacteur Sjaak Hoogkamer en zijn team wist hij het platform tot grote hoogten te brengen. Hoogkamer: ‘Eric-Jan wist niet alleen de reclamebureaus, maar juist ook de marketeers aan ons te binden. Hij is een man van de marathon, niet van de hit and run-aanpak. Eerst zaaien, dan oogsten. Hij is een rasverbinder en empathische salestijger die altijd het belang van de klant in het vizier houdt. Ik zie hem dan ook met lede ogen vertrekken. Eric-Jan, het ga je goed man!’
Waarom Vis overstapt naar Lukkien? ‘Omdat ik enorm veel kansen zie. Niet alleen voor mezelf, maar voor mijn hele netwerk. Juíst in deze tijd is er een grote behoefte aan een ijzersterke productiepartner.’
Als een klant tevreden binnenkomt en nóg blijer weggaat, dan heb ik mijn werk goed gedaan
Relatie voorop
Jij happy , wij happy ! Dat is in een notendop de visie van Vis, want in primair focussen op commercieel gewin gelooft hij niet. ‘Dat moet altijd het gevolg zijn van een succesvol partnership. De insteek is primair om werkelijk oog te hebben voor klantbehoeften en die optimaal vervullen. Als een klant tevreden binnenkomt en nóg blijer weggaat, dan heb ik mijn werk goed gedaan.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden
- Thijs Gussenhoven van Heineken over het belang van VVAL voor...
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
Laatste Nieuws
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
- Joris van Dijk van BoerenBed Ik klim... 18-04-2024
- Bestedingen digital advertising... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing