Bij Padel Plaza komen fun, business en sport samen
- B2b
- 11 jun 2021 @ 10:58
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Sport
- 11 jun 2021 @ 10:58
- Sjaak Hoogkamer
Plaza Padel is een nieuw initiatief van padel specialist Marcel Bogaart, marketingbureaus DEUX Agency en Triple Double en enkele ondernemers waaronder Ronald de Boer, Sven Groeneveld, Barry Atsma, Marco van Basten en Frank Rijkaard.
Het bedrijf opent in 2021 diverse padellocaties. De vestigingen in Enschede en Rijswijk zijn reeds geopend, en op korte termijn volgen ook locaties in Waalwijk, Heiloo, Meppel, Utrecht en Amsterdam.
Padel is volgens Bogaart (zie foto hierboven) de snelst groeiende sport wereldwijd. In Spanje is het momenteel, na voetbal, zelfs de meest beoefende sport van het land en ook in Nederland is padel bezig met een opmars. Bogaart: ‘De vraag naar padelbanen in ons land is enorm en om zoveel mogelijk Nederlanders kennis te laten maken met deze sport zijn we dit concept gestart: padellocaties waar padel, horeca, business en een shop samenkomen.’
Padel is een racketsport en wordt gespeeld op een baan van 10 bij 20 meter met glazen wanden eromheen. Je speelt 2 tegen 2 waarbij een bal, een fractie kleiner dan een tennisbal, met het racket over een net gespeeld wordt.
Bogaart: ‘Plaza Padel wil deze ontwikkeling stimuleren en heeft als doel om in 2025 meer dan 1 miljoen mensen in Nederland te laten genieten van padel. Elke locatie bestaat uit minimaal zeven indoor padelbanen, een shop voor alle benodigdheden, en een horecaplein met terras voor ontspanning na de inspanning. Daarnaast zijn er op elke locatie een meetingroom en flexplekken aanwezig om het spel met zakendoen te kunnen combineren.’
Barry Atsma (op openingsfoto boven midden, rechts John van Lottum en links Ronald de Boer): ‘Ik ben van jongs af aan al sportgek, maar ontdekte een jaar geleden padel op Instagram en dacht gelijk; ‘Wauw…deze sport heeft alles wat ik tof vind; verrassende punten, snelheid, dynamiek en heel veel lol! Naast mijn hectische werk als acteur ben ik altijd al op zoek naar leuke manieren om fit te blijven en te ontspannen. Padel bleek een perfecte match voor mij en mijn vrienden. Toen ik vervolgens door mijn zakenpartner Perry Overeem werd gevraagd samen met deze groep sport-idolen Plaza Padel op te zetten, hoefde ik niet lang na te denken! Dat ik op deze manier mag mee-ondernemen zie ik als een hele mooie kans en een voor mij totaal nieuw avontuur.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend: Nathalie Lam van Philips
- Bestedingen digital advertising Nederland stijgen naar 3,7...
- Martijn Delahaye van Afas Software: 'Inspiratie is nutteloos...
- Beeckestijn start opleiding AI Business Professional
- De 8e editie van Nima Marketing Day vindt plaats op donderdag...
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een beetje van iedereen'
Laatste Nieuws
- [onderzoek] Druk op... 26-04-2024
- Martien Korting van Gripp:... 25-04-2024
- Jolien Koelewijn: 'Chocomel is een... 24-04-2024
- BvA: Wees kritisch maar noem... 24-04-2024
- De 8e editie van Nima Marketing Day... 22-04-2024
- Tweede keynotespreker NMD24 bekend:... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing