Christiaan Puper marketingdirecteur Hoyhoy.nl
- Bureaus
- 25 sep 2015 @ 07:51
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaE-commerce
- 25 sep 2015 @ 07:51
- Redactie Media
Hoyhoy.nl heeft een nieuwe Marketing Directeur: Christiaan Puper (43). Hij startte op 1 september bij de vergelijkingssite. Als lid van het managementteam geeft hij leiding aan de marketingafdeling en is hij verantwoordelijk voor branding, marketingcommunicatie, digitale marketing, off- en online media en PR.
Puper werkte hiervoor als Marketing Directeur bij UPC. Hij deed hier ruimschoots ervaring op met het in beweging krijgen van grote groepen consumenten om van aanbieder te switchen en nieuwe producten en diensten te adopteren. Zijn brede marketingervaring vanuit een challengerpositie, zowel met betrekking tot het bouwen van een merk als de inzet van off- en online media, maakt hem tot de aangewezen persoon voor hoyhoy.nl.
Christiaan Puper: 'Hoyhoy.nl heeft als een relatief jong merk een grote naamsbekendheid weten te verwerven. Ik ga graag aan de slag om het merk verder te laten evolueren, zodat we meer mensen in beweging brengen om regelmatig verzekeringen te vergelijken en van verzekering te veranderen, wanneer dit een betere dekking en geldbesparing oplevert.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Vier keer goud bij Esprix Awards 202515-05-2025
- Interne communicatie kan wel wat... 15-05-2025
- ASN Bank lanceert nieuwe merkstijl15-05-2025
- 'Een stukje van mij' van KPN en... 13-05-2025
- Mentos kiest HPB voor... 13-05-2025
- Campagne ‘Nee tegen vapen’ richt... 13-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management