Christiaan Puper marketingdirecteur Hoyhoy.nl

  • Bureaus
  • 25 sep 2015 @ 07:51
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaE-commerce

Hoyhoy.nl heeft een nieuwe Marketing Directeur: Christiaan Puper (43). Hij startte op 1 september bij de vergelijkingssite. Als lid van het managementteam geeft hij leiding aan de marketingafdeling en is hij verantwoordelijk voor branding, marketingcommunicatie, digitale marketing, off- en online media en PR.

Puper werkte hiervoor als Marketing Directeur bij UPC. Hij deed hier ruimschoots ervaring op met het in beweging krijgen van grote groepen consumenten om van aanbieder te switchen en nieuwe producten en diensten te adopteren. Zijn brede marketingervaring vanuit een challengerpositie, zowel met betrekking tot het bouwen van een merk als de inzet van off- en online media, maakt hem tot de aangewezen persoon voor hoyhoy.nl.

Christiaan Puper: 'Hoyhoy.nl heeft als een relatief jong merk een grote naamsbekendheid weten te verwerven. Ik ga graag aan de slag om het merk verder te laten evolueren, zodat we meer mensen in beweging brengen om regelmatig verzekeringen te vergelijken en van verzekering te veranderen, wanneer dit een betere dekking en geldbesparing oplevert.'

www.hoyhoy.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken