Welkoop kiest voor Eigen Fabrikaat
- Bureaus
- 28 jun 2017 @ 11:11
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommunicatieMarketingKlantenPitches
- 28 jun 2017 @ 11:11
- Redactie Bureaus
Welkoop brengt de invulling van zijn communicatie onder bij reclamebureau Eigen Fabrikaat. Het bureau is daarmee verantwoordelijk voor de 360-graden communicatie en voegt hiermee een veelzijdig retailmerk toe aan het eigen klantenpakket.
Deze stap heeft voor Welkoop te maken met eenduidigheid. Eén strategische, herkenbare lijn in alle communicatie, online en offline. 'Meer omnichannel, dat is onze focus', zegt Johan van de Werken, manager Formule & Marketing van Welkoop. 'Wij werkten met verschillende bureaus voor online en offline, maar nu willen we de regie bij één partij leggen. Eigen Fabrikaat heeft alles in huis: strategisch advies, 360-granden denken en het bewaken van de eenduidigheid in de uitstraling van onze communicatie.'
Karina Buitenhuis, managing partner van Eigen Fabrikaat: 'We willen het merk Welkoop gaan voelen, gaan beleven. Klankborden en elkaar beter maken. Natuurlijk werken we graag op basis van jaarplannen en -kalenders, maar we kennen de grilligheid van de retailbranche. Dus zijn we ook ingesteld op snel schakelen en tactische aanpassingen op de korte termijn. Zo gaan we doordacht te werk om alle Welkoop-communicatie te stroomlijnen en die vaste lijn te bewaken, ook bij ad hoc-communicatieuitingen.'
Focus op omnichannel
Met 151 winkels en een webwinkel is Welkoop hét merk met verstand van tuin en dier. Welkoop staat voor deskundig advies en service en heeft een breed assortiment, onder te verdelen in vijf hoofdgroepen: Dier & Welzijn, Plant & Zorg, Werken in de tuin, Genieten in de tuin en Werkkleding & Schoeisel.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hornbach lanceert najaarscampagne 'Luister naar je handen'
- Van hobby naar bedrijf: de succesvolle groei van JorRaptor op...
- Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group
- ABN Amro illustreert in nieuwe campagne gekte op de huizenmarkt
- Nieuwe campagne Chassé Theater zet juist bezoekers in het...
- Campagne “Doe jij wel iets wat ertoe doet?“ wil leraren werven
Laatste Nieuws
- Make-over voor Food for Skin04-10-2024
- Bouwbedrijf Heijmans lanceert nieuwe... 04-10-2024
- Adobe kiest Dentsu Creative als... 03-10-2024
- Defensie lanceert nieuwe campagne... 02-10-2024
- KNGF lanceert campagne Hondicap01-10-2024
- Springbok en Joe Public breiden... 30-09-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing