Welkoop kiest voor Eigen Fabrikaat
- Bureaus
- 28 jun 2017 @ 11:11
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommunicatieMarketingKlantenPitches
- 28 jun 2017 @ 11:11
- Redactie Bureaus
Welkoop brengt de invulling van zijn communicatie onder bij reclamebureau Eigen Fabrikaat. Het bureau is daarmee verantwoordelijk voor de 360-graden communicatie en voegt hiermee een veelzijdig retailmerk toe aan het eigen klantenpakket.
Deze stap heeft voor Welkoop te maken met eenduidigheid. Eén strategische, herkenbare lijn in alle communicatie, online en offline. 'Meer omnichannel, dat is onze focus', zegt Johan van de Werken, manager Formule & Marketing van Welkoop. 'Wij werkten met verschillende bureaus voor online en offline, maar nu willen we de regie bij één partij leggen. Eigen Fabrikaat heeft alles in huis: strategisch advies, 360-granden denken en het bewaken van de eenduidigheid in de uitstraling van onze communicatie.'
Karina Buitenhuis, managing partner van Eigen Fabrikaat: 'We willen het merk Welkoop gaan voelen, gaan beleven. Klankborden en elkaar beter maken. Natuurlijk werken we graag op basis van jaarplannen en -kalenders, maar we kennen de grilligheid van de retailbranche. Dus zijn we ook ingesteld op snel schakelen en tactische aanpassingen op de korte termijn. Zo gaan we doordacht te werk om alle Welkoop-communicatie te stroomlijnen en die vaste lijn te bewaken, ook bij ad hoc-communicatieuitingen.'
Focus op omnichannel
Met 151 winkels en een webwinkel is Welkoop hét merk met verstand van tuin en dier. Welkoop staat voor deskundig advies en service en heeft een breed assortiment, onder te verdelen in vijf hoofdgroepen: Dier & Welzijn, Plant & Zorg, Werken in de tuin, Genieten in de tuin en Werkkleding & Schoeisel.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne zet trotse Hartmakers in beweging
- De Koffiejongens positioneren zich als buitenbeentje
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in nieuwe campagne
- Heyoo.ai bouwt platform voor gepersonaliseerde authentieke...
Laatste Nieuws
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes