Welkoop kiest voor Eigen Fabrikaat
- Bureaus
- 28 jun 2017 @ 11:11
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommunicatieMarketingKlantenPitches
- 28 jun 2017 @ 11:11
- Redactie Bureaus
Welkoop brengt de invulling van zijn communicatie onder bij reclamebureau Eigen Fabrikaat. Het bureau is daarmee verantwoordelijk voor de 360-graden communicatie en voegt hiermee een veelzijdig retailmerk toe aan het eigen klantenpakket.
Deze stap heeft voor Welkoop te maken met eenduidigheid. Eén strategische, herkenbare lijn in alle communicatie, online en offline. 'Meer omnichannel, dat is onze focus', zegt Johan van de Werken, manager Formule & Marketing van Welkoop. 'Wij werkten met verschillende bureaus voor online en offline, maar nu willen we de regie bij één partij leggen. Eigen Fabrikaat heeft alles in huis: strategisch advies, 360-granden denken en het bewaken van de eenduidigheid in de uitstraling van onze communicatie.'
Karina Buitenhuis, managing partner van Eigen Fabrikaat: 'We willen het merk Welkoop gaan voelen, gaan beleven. Klankborden en elkaar beter maken. Natuurlijk werken we graag op basis van jaarplannen en -kalenders, maar we kennen de grilligheid van de retailbranche. Dus zijn we ook ingesteld op snel schakelen en tactische aanpassingen op de korte termijn. Zo gaan we doordacht te werk om alle Welkoop-communicatie te stroomlijnen en die vaste lijn te bewaken, ook bij ad hoc-communicatieuitingen.'
Focus op omnichannel
Met 151 winkels en een webwinkel is Welkoop hét merk met verstand van tuin en dier. Welkoop staat voor deskundig advies en service en heeft een breed assortiment, onder te verdelen in vijf hoofdgroepen: Dier & Welzijn, Plant & Zorg, Werken in de tuin, Genieten in de tuin en Werkkleding & Schoeisel.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers