Welkoop kiest voor Eigen Fabrikaat
- Bureaus
- 28 jun 2017 @ 11:11
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommunicatieMarketingKlantenPitches
- 28 jun 2017 @ 11:11
- Redactie Bureaus
Welkoop brengt de invulling van zijn communicatie onder bij reclamebureau Eigen Fabrikaat. Het bureau is daarmee verantwoordelijk voor de 360-graden communicatie en voegt hiermee een veelzijdig retailmerk toe aan het eigen klantenpakket.
Deze stap heeft voor Welkoop te maken met eenduidigheid. Eén strategische, herkenbare lijn in alle communicatie, online en offline. 'Meer omnichannel, dat is onze focus', zegt Johan van de Werken, manager Formule & Marketing van Welkoop. 'Wij werkten met verschillende bureaus voor online en offline, maar nu willen we de regie bij één partij leggen. Eigen Fabrikaat heeft alles in huis: strategisch advies, 360-granden denken en het bewaken van de eenduidigheid in de uitstraling van onze communicatie.'
Karina Buitenhuis, managing partner van Eigen Fabrikaat: 'We willen het merk Welkoop gaan voelen, gaan beleven. Klankborden en elkaar beter maken. Natuurlijk werken we graag op basis van jaarplannen en -kalenders, maar we kennen de grilligheid van de retailbranche. Dus zijn we ook ingesteld op snel schakelen en tactische aanpassingen op de korte termijn. Zo gaan we doordacht te werk om alle Welkoop-communicatie te stroomlijnen en die vaste lijn te bewaken, ook bij ad hoc-communicatieuitingen.'
Focus op omnichannel
Met 151 winkels en een webwinkel is Welkoop hét merk met verstand van tuin en dier. Welkoop staat voor deskundig advies en service en heeft een breed assortiment, onder te verdelen in vijf hoofdgroepen: Dier & Welzijn, Plant & Zorg, Werken in de tuin, Genieten in de tuin en Werkkleding & Schoeisel.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Vijf onderscheidingen voor GoSpooky 07-02-2025
- Vogelbescherming Nederland: luister... 07-02-2025
- Your Majesty en Infinum onderzoeken... 07-02-2025
- Drie vragen aan… Maaike Maagdenberg06-02-2025
- Desperados lanceert nieuwe campagne... 05-02-2025
- Lidl kiest Bruut als lead agency... 05-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day