InShared biedt helpende 'roze hand'
- Bureaus
- 20 nov 2018 @ 10:09
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 20 nov 2018 @ 10:09
- Lucas Boon
Verzekeringsmaatschappij Inshared wil de huidige merkbelofte 'We all benefit' op een impactvolle manier tot leven brengen en lanceert een nieuwe campagne. Een 'roze hand' moet nu helpen schade te voorkomen. Verantwoordelijk bureau is Fitzroy.
Bernadette Wiersema, marketeer bij InShared, laat weten: 'Met de roze hand hebben we een mooi herkenningspunt dat we niet alleen in communicatie, maar ook op de website kunnen laten terugkomen. Voor de aftrap hebben we gekozen voor twee domeinen: het slim opbergen van de smartkey in verband met autodiefstal van buitenaf en het slim omgaan met dozen van kostbare spullen. Het lijken kleine dingen, maar als we met z'n allen iets beter opletten, kunnen we diefstal voorkomen. En dat is mooi, want geld dat we niet nodig hebben voor schade of diefstal geven we terug aan onze klanten; de Jaarbeloning.'
Rebels
Jur Baart, eigenaar van verantwoordelijk bureau Fitzroy, voegt daaraan toe: 'Samen met InShared hebben we verschillende strategische routes bewandeld om het eigenwijze, rebelse karakter weer terug te brengen in het merk. Deze routes hebben we uitvoerig getest en daaruit kwam de helpende roze hand als beste naar voren. Voor ons een mooie visual device waarmee we herkenbaarheid van InShared verder kunnen vergroten.'
De campagne is vanaf nu onder meer op televisie te zien. MacGyver is verantwoordelijk voor de productie van de campagne.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
- Knorr zet groenten bovenaan in-game... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing