Propaganda neemt meerderheidsbelang in Content Makers
- Bureaus
- 29 jan 2019 @ 12:29
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Content
- 29 jan 2019 @ 12:29
- Redactie Contentmarketing
Contentmarketingbureau Propaganda uit België neemt een actieve meerderheidsparticipatie in Content Makers, een social media specialist voor KMO's.
De partijen hebben samen de ambitie om de Belgische KMO-markt de komende jaren kennis te laten maken met de kracht van digitale content.
Michel Libens, CEO en managing partner van Propaganda, laat weten: 'Door deze samenwerking kunnen we de groei van Content Makers versterken en versnellen. Het is onze ambitie om Content Makers uit te bouwen tot het grootste contentmarketingbureau voor KMO's (kleine of middelgrote ondernemingen, red.). Wij geloven dat we met een apart merk en een gespecialiseerd team het meest succesvol kunnen zijn op de Belgische KMO-markt. De typische dynamiek van een dedicated polyvalent lean team zullen we hier voluit uitspelen.'
Maarten Rotties, zaakwaarnemer van Content Makers, voegt daaraan toe: 'De afgelopen jaren hebben we met Content Makers pionierswerk verricht. De typische pusherige reclame is bij KMO's nog steeds populair, maar online en bij uitstek op social media werkt dit contraproductief. Door het succes van sociale media en video content en de voorbeeldfunctie van grote merken, is de KMO-markt steeds rijper voor een specifieke contentmarketing aanpak, een verfijnde pull-strategie met inhoudelijk sterke en overtuigende content. Met de ondersteuning van Propaganda kunnen we nu met Content Makers een versnelling hoger schakelen.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Philips leert kinderen repareren met... 23-12-2025
- Fashion statement tegen Cobra-vuurwerk22-12-2025
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

