Propaganda neemt meerderheidsbelang in Content Makers

Propaganda neemt meerderheidsbelang in Content Makers
  • Bureaus
  • 29 jan 2019 @ 12:29
  • 27609 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Content

Contentmarketingbureau Propaganda uit België neemt een actieve meerderheidsparticipatie in Content Makers, een social media specialist voor KMO's.

De partijen hebben samen de ambitie om de Belgische KMO-markt de komende jaren kennis te laten maken met de kracht van digitale content.

Michel Libens, CEO en managing partner van Propaganda, laat weten: 'Door deze samenwerking kunnen we de groei van Content Makers versterken en versnellen. Het is onze ambitie om Content Makers uit te bouwen tot het grootste contentmarketingbureau voor KMO's (kleine of middelgrote ondernemingen, red.). Wij geloven dat we met een apart merk en een gespecialiseerd team het meest succesvol kunnen zijn op de Belgische KMO-markt. De typische dynamiek van een dedicated polyvalent lean team zullen we hier voluit uitspelen.'

Maarten Rotties, zaakwaarnemer van Content Makers, voegt daaraan toe: 'De afgelopen jaren hebben we met Content Makers pionierswerk verricht. De typische pusherige reclame is bij KMO's nog steeds populair, maar online en bij uitstek op social media werkt dit contraproductief. Door het succes van sociale media en video content en de voorbeeldfunctie van grote merken, is de KMO-markt steeds rijper voor een specifieke contentmarketing aanpak, een verfijnde pull-strategie met inhoudelijk sterke en overtuigende content. Met de ondersteuning van Propaganda kunnen we nu met Content Makers een versnelling hoger schakelen.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken