Propaganda neemt meerderheidsbelang in Content Makers
- Bureaus
- 29 jan 2019 @ 12:29
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Content
- 29 jan 2019 @ 12:29
- Redactie Contentmarketing
Contentmarketingbureau Propaganda uit België neemt een actieve meerderheidsparticipatie in Content Makers, een social media specialist voor KMO's.
De partijen hebben samen de ambitie om de Belgische KMO-markt de komende jaren kennis te laten maken met de kracht van digitale content.
Michel Libens, CEO en managing partner van Propaganda, laat weten: 'Door deze samenwerking kunnen we de groei van Content Makers versterken en versnellen. Het is onze ambitie om Content Makers uit te bouwen tot het grootste contentmarketingbureau voor KMO's (kleine of middelgrote ondernemingen, red.). Wij geloven dat we met een apart merk en een gespecialiseerd team het meest succesvol kunnen zijn op de Belgische KMO-markt. De typische dynamiek van een dedicated polyvalent lean team zullen we hier voluit uitspelen.'
Maarten Rotties, zaakwaarnemer van Content Makers, voegt daaraan toe: 'De afgelopen jaren hebben we met Content Makers pionierswerk verricht. De typische pusherige reclame is bij KMO's nog steeds populair, maar online en bij uitstek op social media werkt dit contraproductief. Door het succes van sociale media en video content en de voorbeeldfunctie van grote merken, is de KMO-markt steeds rijper voor een specifieke contentmarketing aanpak, een verfijnde pull-strategie met inhoudelijk sterke en overtuigende content. Met de ondersteuning van Propaganda kunnen we nu met Content Makers een versnelling hoger schakelen.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
- Aldi scoort met nieuwe XXL-fancampagne30-06-2025
- All Response Media werkt voor... 27-06-2025
- Digitale bureaus toonden veerkracht... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation