Staatsloterij lanceert Corry Koningsdag

Staatsloterij lanceert Corry Koningsdag
  • Bureaus
  • 12 apr 2019 @ 12:46
  • 16772 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentCreatieVideo

De Staatsloterij brengt in samenwerking met TBWA\Neboko een ode aan Koningsdag. De videoclip, met in de hoofdrol 'rich chick' Corry Konings en rapper Brownie Dutch, moet de jaarlijkse Koningsdagtrekking onder de aandacht brengen.

Arno de Jong, directeur brands & portfolio bij Nederlandse Loterij, laat weten: 'Koningsdag is een van de meest zorgeloze dagen van het jaar, een dag waarop iedereen vrij is een feest viert. Met de Koningsdagtrekking geven we heel Nederland de kans op nog veel meer zorgeloosheid.'

De campagne wordt uitgerold op tvc, radio, out of home, social media en Spotify.





Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken