Staatsloterij lanceert Corry Koningsdag

  • Bureaus
  • 12 apr 2019 @ 12:46
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentCreatieVideo

De Staatsloterij brengt in samenwerking met TBWA\Neboko een ode aan Koningsdag. De videoclip, met in de hoofdrol 'rich chick' Corry Konings en rapper Brownie Dutch, moet de jaarlijkse Koningsdagtrekking onder de aandacht brengen.

Arno de Jong, directeur brands & portfolio bij Nederlandse Loterij, laat weten: 'Koningsdag is een van de meest zorgeloze dagen van het jaar, een dag waarop iedereen vrij is een feest viert. Met de Koningsdagtrekking geven we heel Nederland de kans op nog veel meer zorgeloosheid.'

De campagne wordt uitgerold op tvc, radio, out of home, social media en Spotify.





Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken