Arkin kiest voor Café Society en Gardeners
- Bureaus
- 19 jul 2019 @ 10:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CommunicatiePromotiePitchesRecruitmentCampagnes
- 19 jul 2019 @ 10:49
- Jeroen Mirck
Café Society en The Garderens hebben samen de pitch gewonnen voor Arkin, een van de grootste GGZ-bedrijven in Nederland. De bureaucombinatie wordt verantwoordelijk voor de nieuwe arbeidsmarktcampagne die tevens wil bijdragen aan de normalisering van mensen met een psychisch of verslavingsprobleem.
Met elf verschillende specialisaties op het gebied van psychiatrie en verslavingszorg, waaronder bekende merken als Jellinek en Mentrum, biedt Arkin basis-GGZ en specialistische GGZ voor mensen van alle leeftijden. Daarnaast is het een opleidingsinstituut en verricht het wetenschappelijk onderzoek.
Leonie Fotiadis, online marketing-adviseur van Arkin: 'Café Society en The Gardeners hebben ons tijdens onze bureauoriëntatie verrast met een goed doordachte strategie en een ijzersterk creatief idee, waarmee we onze elf verschillende merken in de spotlights kunnen zetten en waarmee we het stigma van ‘gekke’ mensen willen veranderen.'
Focus op maatschappelijke impact
Café Society is een communicatieadviesbureau met een focus op merken met maatschappelijke impact. Het bureau gelooft in de synergie van strategisch en creatief denkvermogen en bouwt daarmee de fundamenten voor een sterk merk dat stakeholders verbindt en medewerkers motiveert.
The Gardeners is een full-service agency met een creatief hart. Het bureau ontwikkelt campagnes die nieuwswaardig zijn (PR) en mensen graag willen delen (social media). Een zelfbenoemde one-stop-shop voor overall strategie en advertising, activaties en marketing-PR.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- Overname Pinch vergroot Nederlandse... 08-07-2025
- Omnicom lanceert sportlabel Dark... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers