Arkin kiest voor Café Society en Gardeners
- Bureaus
- 19 jul 2019 @ 10:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CommunicatiePromotiePitchesRecruitmentCampagnes
- 19 jul 2019 @ 10:49
- Jeroen Mirck
Café Society en The Garderens hebben samen de pitch gewonnen voor Arkin, een van de grootste GGZ-bedrijven in Nederland. De bureaucombinatie wordt verantwoordelijk voor de nieuwe arbeidsmarktcampagne die tevens wil bijdragen aan de normalisering van mensen met een psychisch of verslavingsprobleem.
Met elf verschillende specialisaties op het gebied van psychiatrie en verslavingszorg, waaronder bekende merken als Jellinek en Mentrum, biedt Arkin basis-GGZ en specialistische GGZ voor mensen van alle leeftijden. Daarnaast is het een opleidingsinstituut en verricht het wetenschappelijk onderzoek.
Leonie Fotiadis, online marketing-adviseur van Arkin: 'Café Society en The Gardeners hebben ons tijdens onze bureauoriëntatie verrast met een goed doordachte strategie en een ijzersterk creatief idee, waarmee we onze elf verschillende merken in de spotlights kunnen zetten en waarmee we het stigma van ‘gekke’ mensen willen veranderen.'
Focus op maatschappelijke impact
Café Society is een communicatieadviesbureau met een focus op merken met maatschappelijke impact. Het bureau gelooft in de synergie van strategisch en creatief denkvermogen en bouwt daarmee de fundamenten voor een sterk merk dat stakeholders verbindt en medewerkers motiveert.
The Gardeners is een full-service agency met een creatief hart. Het bureau ontwikkelt campagnes die nieuwswaardig zijn (PR) en mensen graag willen delen (social media). Een zelfbenoemde one-stop-shop voor overall strategie en advertising, activaties en marketing-PR.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne zet trotse Hartmakers in beweging
- De Koffiejongens positioneren zich als buitenbeentje
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in nieuwe campagne
- Heyoo.ai bouwt platform voor gepersonaliseerde authentieke...
Laatste Nieuws
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes