Arkin kiest voor Café Society en Gardeners

Arkin kiest voor Café Society en Gardeners
  • Bureaus
  • 19 jul 2019 @ 10:49
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • CommunicatiePromotiePitchesRecruitmentCampagnes

Café Society en The Garderens hebben samen de pitch gewonnen voor Arkin, een van de grootste GGZ-bedrijven in Nederland. De bureaucombinatie wordt verantwoordelijk voor de nieuwe arbeidsmarktcampagne die tevens wil bijdragen aan de normalisering van mensen met een psychisch of verslavingsprobleem.

Met elf verschillende specialisaties op het gebied van psychiatrie en verslavingszorg, waaronder bekende merken als Jellinek en Mentrum, biedt Arkin basis-GGZ en specialistische GGZ voor mensen van alle leeftijden. Daarnaast is het een opleidingsinstituut en verricht het wetenschappelijk onderzoek.

Leonie Fotiadis, online marketing-adviseur van Arkin: 'Café Society en The Gardeners hebben ons tijdens onze bureauoriëntatie verrast met een goed doordachte strategie en een ijzersterk creatief idee, waarmee we onze elf verschillende merken in de spotlights kunnen zetten en waarmee we het stigma van ‘gekke’ mensen willen veranderen.'

Focus op maatschappelijke impact

Café Society is een communicatieadviesbureau met een focus op merken met maatschappelijke impact. Het bureau gelooft in de synergie van strategisch en creatief denkvermogen en bouwt daarmee de fundamenten voor een sterk merk dat stakeholders verbindt en medewerkers motiveert.

The Gardeners is een full-service agency met een creatief hart. Het bureau ontwikkelt campagnes die nieuwswaardig zijn (PR) en mensen graag willen delen (social media). Een zelfbenoemde one-stop-shop voor overall strategie en advertising, activaties en marketing-PR.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken