Arkin kiest voor Café Society en Gardeners
- Bureaus
- 19 jul 2019 @ 10:49
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CommunicatiePromotiePitchesRecruitmentCampagnes
- 19 jul 2019 @ 10:49
- Jeroen Mirck
Café Society en The Garderens hebben samen de pitch gewonnen voor Arkin, een van de grootste GGZ-bedrijven in Nederland. De bureaucombinatie wordt verantwoordelijk voor de nieuwe arbeidsmarktcampagne die tevens wil bijdragen aan de normalisering van mensen met een psychisch of verslavingsprobleem.
Met elf verschillende specialisaties op het gebied van psychiatrie en verslavingszorg, waaronder bekende merken als Jellinek en Mentrum, biedt Arkin basis-GGZ en specialistische GGZ voor mensen van alle leeftijden. Daarnaast is het een opleidingsinstituut en verricht het wetenschappelijk onderzoek.
Leonie Fotiadis, online marketing-adviseur van Arkin: 'Café Society en The Gardeners hebben ons tijdens onze bureauoriëntatie verrast met een goed doordachte strategie en een ijzersterk creatief idee, waarmee we onze elf verschillende merken in de spotlights kunnen zetten en waarmee we het stigma van ‘gekke’ mensen willen veranderen.'
Focus op maatschappelijke impact
Café Society is een communicatieadviesbureau met een focus op merken met maatschappelijke impact. Het bureau gelooft in de synergie van strategisch en creatief denkvermogen en bouwt daarmee de fundamenten voor een sterk merk dat stakeholders verbindt en medewerkers motiveert.
The Gardeners is een full-service agency met een creatief hart. Het bureau ontwikkelt campagnes die nieuwswaardig zijn (PR) en mensen graag willen delen (social media). Een zelfbenoemde one-stop-shop voor overall strategie en advertising, activaties en marketing-PR.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing