Igo Geurtjens leidt Diva World Wide
- Bureaus
- 16 aug 2019 @ 10:45
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - DigitaalPersonaliaStrategieInteractie
- 16 aug 2019 @ 10:45
- Jeroen Mirck
De internationale activiteiten van Diva World Wide worden vanaf september geleid door Igo Geurtjens. Hij was voorheen bureaudirecteur van onder meer @msterdam en Virtube. Als lid van International Academy of Digital Arts and Sciences (IADAS) jureert Geurtjens jaarlijks voor de Webby en Lovie Awards.
'Met de aanstelling van Igo op onze internationale productie-hubs kunnen we nog meer senioriteit en strategische kennis toevoegen aan de dienstverlening', zegt Maarten Roelofs, oprichter van Diva World Wide. 'Hij zal vanuit zowel de basislocatie in Nederland als Azie werken aan verdere innovatie en specialisatie. We zijn verheugd dat we zo’n industry veteran hebben kunnen toevoegen aan ons team.'
Igo Geurtjens: 'Uiteraard biedt dit een enorme kans. In de gesprekken die hebben geleid tot deze stap, heb ik gezien dat Diva World Wide echt uniek is. Weinig Nederlandse bureaus hebben zo veel specialisten en door google gecertificeerde medewerkers in dienst. Ik zie er naar uit om de ervaring in creatie en executie toe te passen en de groeiambities te verwezenlijken met een sterke integratie binnen de groep Planet Nine.'
Diva World Wide, opgericht 2016, is een van de snelstgroeiende creative studios voor digitale productie. Diva World Wide werkt binnen de domeinen Creatie, Transcodering, Vertaling en Dynamic Creative Optimisation en is daarmee een van de leidende digitale postproductie ondernemingen in Nederland. Diva World Wide is een label van Planet Nine BV. Binnen de groep werken dertig mensen binnen verschillende labels voor adverteerders, mediabureaus en uitgevers.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Nederland ervaart grootschalige uitvalscampagne
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

