Daan Remarque stapt over naar Open Now
- Bureaus
- 25 sep 2019 @ 09:59
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ReclamePersonaliaStrategie
- 25 sep 2019 @ 09:59
- Jeroen Mirck
Daan Remarque sluit zich aan bij het snel groeiende Amsterdamse bureau Open Now. Hij was jarenlang head of strategy bij grote netwerkbureaus als DDB, TBWA en Ogilvy.
Bij Open Now werken creatieven en gedragswetenschappers dagelijks samen aan oplossingen voor gedragsverandering. De Nijmeegse hoogleraar Prof.dr. Rick van Baaren is als Head of Science verbonden aan het bureau.
Open Now denkt middelenvrij en ontwikkelt strategieën, campagnes en gerichte interventies. Vaak zelfstandig met haar eigen team van gedragsexperts en creatieven, soms in samenwerking met specialisten en andere bureaus.
Psycholoog in reclameland
'Ik verheug me erop om met deze inspirerende mensen nieuwe oplossingen te bedenken voor kleine en grote vraagstukken, van zwerfafval tot duurzaam gedrag. En van maatschappelijk tot commercieel', zegt Remarque.
Joris van Amerom, managing partner van Open Now: 'Daan is psycholoog en zonder twijfel één van de beste strategen in Nederland. Het is voor onze mensen fantastisch om met iemand van zijn kaliber te kunnen samenwerken.'
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La Maison ICI
Laatste Nieuws
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

