Wie wil met vrijkaart naar masterclass effectiviteitsgoeroe Les Binet?

Wie wil met vrijkaart naar masterclass effectiviteitsgoeroe Les Binet?
  • Bureaus
  • 21 nov 2019 @ 14:43
  • 13817 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Kennissessie

MarketingtTribune mag namens DDB Unlimited 10 vrijkaarten weggeven voor de sessie met ‘groei’-marketeer Les Binet op donderdag 28 november. Welke ondernemer of marketeer is er niet op zoek naar groei? Naar groei van je bedrijf, je merk en marktaandeel? Pak je kans!

Op de foto boven: Les Binet op links en rechts in gesprek met Tex Gunning (LeasePlan), Ian Maskell (Unilever) op Performance Day 1

10 vrijkaarten voor de masterclass van goeroe Les Binet over groei plus 3 presentaties met praktische tips en tricks

Groei brengt niet alleen toekomst, maar -niet onbelangrijk- ook energie. Op veler verzoek heeft DDB Unlimited daarom effectiviteitsgoeroe Les Binet weer naar Nederland gehaald. Binet is bekend van zijn wetenschappelijk onderzoek naar duizenden IPA Effectiveness cases. Hij schreef vele boeken over dit onderwerp, waaronder de bestseller ‘The Long and the Short of it’. Op 28 november geeft hij een exclusieve masterclass voor een selecte groep van hun klanten en relaties. Aan de hand van de allersterkste IPA effectiveness cases neemt hij ons mee in de belangrijkste inzichten voor groei.

De vraag is vervolgens hoe we deze wijsheden concreet in de praktijk kunnen brengen. Hiervoor heeft et bureau 3 korte presentaties geprogrammeerd:

George Strakhov European strategy director, onthult B.E.A.M., een nieuwe marketingtool die emotie hanteerbaar maakt als de belangrijkste driver van onredelijke groei.

Sander auf dem Brinke director Data&Analytics, presenteert de Marketing Modeller waarmee de perfecte balans tussen brand building en salesactivatie in jouw markt wordt berekend.

Kees van Dorp director Precision Marketing, maakt ons wegwijs in de Jukebox. Een ecosysteem waarmee we op basis van insights de assets voor alle doelgroepen en kanalen in kaart brengen en geïntegreerd produceren.

Voor de agenda:

•  Na de masterclass praten we nog na met een hapje en een drankje.

•  De hele sessie duurt van 16.00 uur ongeveer tot 19.30 uur.

•  Met de auto? Parkeren kan op 5 minuten lopen van ons kantoor.

•  Met het OV? Er is een shuttlebus van de tramhalte naar 't kantoor.

Wil jij kans maken op een vrijkaart voor deze sessie? Stuur een mailtje naar sjaak@marketingtribune.nl We laten daarna z.s.m. weten of je tot de gelukkigen behoort.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken