Albert Heijn viert bescheiden Pasen

  • Bureaus
  • 31 mrt 2020 @ 16:32
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CommercialsRetail

Pasen is bij Albert Heijn dit jaar anders dan andere jaren. Toch maakt de supermarktketen er het beste van. Een nieuwe tv-commercial, die morgen live gaat, moet dit idee benadrukken. Bekijk 'm hier alvast.

In de commercial, ontwikkeld door TBWA\Neboko, zien we geen grote feestelijk gedekte tafel voor de hele familie. Maar gelukkig gaan niet alle paastradities verloren: bij supermarktmanager Ilse is er een paasontbijtje thuis. En omdat het veiliger is als oma niet langskomt, videobelt zoon Tommy gezellig met haar. Want juist nu is contact met elkaar blijven houden belangrijk, aldus Albert Heijn.

Albert Heijn laat weten dat de communicatie rondom Pasen de komende weken verder 'bescheiden' zal zijn. De prioriteit van de supermarktketen ligt bij veilig werken en veilig boodschappen doen.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken