Allianz Direct kiest voor Captains
- Bureaus
- 5 mrt 2020 @ 11:19
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Social mediaKlanten
- 5 mrt 2020 @ 11:19
- Redactie Bureaus
Creatief bureau Captains uit Delft gaat aan de slag met de social media-strategie van verzekeraar Allianz Direct (voorheen Allsecur). De recente rebranding van het merk was aanleiding om te kijken naar versterking op het vlak van ‘engaging social content’.
Captains heeft voor Allianz Direct een 'omnichannel contentmix' ontwikkeld met engagement als hoofddoel, waarbij de inzet van video een hoofdrol speelt.
Youp Havermans, social media manager bij Allianz Direct, zegt: 'Ik ben elke keer weer verrast door de manier waarop Captains echt emotie weet toe te voegen in de content die het produceert. Voor mij de doorslaggevende factor om voor dit bureau te kiezen.'
Beeld: Usain Bolt in Allianz Direct-campagne (door Alfred).
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Leescoalitie lanceert... 04-12-2024
- VluchtelingenWerk Nederland lanceert... 03-12-2024
- In memoriam Dennis Hamakers:... 03-12-2024
- Shortlist Gouden Zaag 2024 bekend02-12-2024
- ONVZ lanceert nieuwe merkcampagne 02-12-2024
- Aidsfonds lanceert de... 29-11-2024