Allianz Direct kiest voor Captains

  • Bureaus
  • 5 mrt 2020 @ 11:19
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social mediaKlanten

Creatief bureau Captains uit Delft gaat aan de slag met de social media-strategie van verzekeraar Allianz Direct (voorheen Allsecur). De recente rebranding van het merk was aanleiding om te kijken naar versterking op het vlak van ‘engaging social content’.

Captains heeft voor Allianz Direct een 'omnichannel contentmix' ontwikkeld met engagement als hoofddoel, waarbij de inzet van video een hoofdrol speelt.

Youp Havermans, social media manager bij Allianz Direct, zegt: 'Ik ben elke keer weer verrast door de manier waarop Captains echt emotie weet toe te voegen in de content die het produceert. Voor mij de doorslaggevende factor om voor dit bureau te kiezen.'

Beeld: Usain Bolt in Allianz Direct-campagne (door Alfred).

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken