Allianz Direct kiest voor Captains
- Bureaus
- 5 mrt 2020 @ 11:19
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Social mediaKlanten
- 5 mrt 2020 @ 11:19
- Redactie Bureaus
Creatief bureau Captains uit Delft gaat aan de slag met de social media-strategie van verzekeraar Allianz Direct (voorheen Allsecur). De recente rebranding van het merk was aanleiding om te kijken naar versterking op het vlak van ‘engaging social content’.
Captains heeft voor Allianz Direct een 'omnichannel contentmix' ontwikkeld met engagement als hoofddoel, waarbij de inzet van video een hoofdrol speelt.
Youp Havermans, social media manager bij Allianz Direct, zegt: 'Ik ben elke keer weer verrast door de manier waarop Captains echt emotie weet toe te voegen in de content die het produceert. Voor mij de doorslaggevende factor om voor dit bureau te kiezen.'
Beeld: Usain Bolt in Allianz Direct-campagne (door Alfred).
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dentsu lanceert PR-propositie02-12-2025
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
- ADCN viert 60 jaar creativiteit01-12-2025
- Schoonenberg kiest voor intieme... 01-12-2025
- De succesformule achter Nederlands... 01-12-2025
- Dentsu Lab Amsterdam focust op... 28-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

