Longlist bekend SAN Next Merkenbouwer 2019

Longlist bekend SAN Next Merkenbouwer 2019
  • Bureaus
  • 22 mei 2020 @ 13:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • AwardMarketing

Er komt een nieuwe loot aan SAN stam: de Next Merkenbouwer. Via thema voor het nieuwe SAN Jaarboek 2019 - Werk aan je merk, met als subtitel 'Ode aan de merkenbouwers'- raakte het SAN bestuur geïnspireerd om jonge marketeers zo te belonen voor hun inzet.

Zij zijn immers de toekomst van ons vak, aldus de initiatoren. Voor de realisatie heeft de SAN samenwerking gezocht met het Executive Search bureau Top of Minds mede gezien hun ervaring en expertise op dit vlak. Janko Klaeijsen (Founder) was direct enthousiast om dit initiatief als partner de komende jaren samen met de Stichting SAN vorm te gaan geven. Onafhankelijke voorzitter wordt René Repko, Marketing/Retail expert (foto boven).

Criteria SAN Next Merkenbouwer
Kandidaten zijn maximaal 30 jaar oud, hebben maximaal 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland. De jury SAN Next Merkenbouwer is verheugd om de Longlist 2019 bekend te kunnen maken met de 11 onderstaande kandidaten in alfabetische volgorde:

Jan Blaffert (Fairphone), Kasper Figee (Zeeman), Brett Gaasbeek (Ohra), Sanne Geurtjes (Campina), Renee Kiesow (Parrano/Milner Kaas), Femke Koenen (Samsung), Marieke Lazeroms (Plus Retail), Burton Mosmans (Tessa | Vink), Fleur Osté (Unilever | Andrélon), Niek Schreurs (Storytel) en Tess van Kempen (McDonald’s Nederland).

Zie voor meer informatie deze link.

Naar aanleiding van deze Nominaties worden de genomineerden gevraagd om het liefst op één
maar max. 2 vel A4 hun argumentatie met hun CV te geven dat zij terecht op de Longlist staan en door dienen te gaan naar de Shortlist. De uiteindelijk overgebleven 3 Shortlist kandidaten zullen zich dan presenteren aan de Next Merkenbouwer jury op donderdag 17 september 2020, aldus Frits Schuring namens SAN..

(PvWK)

SAMENSTELLING NEXT MERKENBOUWER JURY 2019
Onafhankelijke voorzitter: René Repko, Marketing/Retail expert
Vijf juryleden:
1. Top of Minds   Janko Klaeijsen, Founding Partner
2. Adverteerder van het Jaar 2018 Arno de Jong, CMO Nederlandse loterij
3. Consistent Accent 2018 Michiel Dammen, CMO Dienst Publiek en Communicatie
4. Next VEA Legend  Tim van der Wiel, Founder GoSpooky
5. SAN bestuur/KPN Yvette Belt-Beekman, Director Brand & Marketing Communicatie

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken