Plus introduceert Keukenhulpjes

  • Bureaus
  • 27 mei 2020 @ 09:10
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesRetail

In een nieuwe online campagne van supermarktketen Plus maken we kennis met '7 superhandige keukenhulpjes'. De campagne is ontwikkeld door Energize in samenwerking met Artbox.

Bij Plus kan men tot 11 juli sparen voor de keukenhulpjes van Joseph Joseph, fabrikant van huishoudartikelen. In de begeleidende campagne maken we kennis met hun 'superheldenkrachten'. Zo kan de multifunctionele Avocadosnijder ontpitten en met één beweging nette reepjes snijden en kan de Scoop Vergietlepel zowel opscheppen als afgieten. Kortom: met de keukenhulpjes geen geklungel in de keuken meer.

De hulpjes komen binnen de zogenoemde touch tell sell-funnel via verschillende middelen tot uiting. Zo zien we via video de hulpjes in een drukbezette keuken in actie, maar ook via instore narrowcasting en in een Facebook Instant Experience (via mobiel).

Robin Pas, creative director Energize, zegt: 'Met de hulp van Artbox laten we de wereld van de superhandige keukenhulpjes tot leven komen. Op een speelse manier tonen we dat je met deze superhelden in een handomdraai iets lekkers op tafel zet.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken