Neew 'thrilled' met klant Walibi
- Bureaus
- 10 jul 2020 @ 14:30
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 10 jul 2020 @ 14:30
- Sjaak Hoogkamer
Na een kort pitchtraject heeft het pretpark Neew gekozen als creatieve partner. Walibi profileerde zich de afgelopen jaren als ultiem thrillpark voor tieners en jongvolwassenen, deze focus wordt nu verbreed naar gezinnen met kinderen als doelgroep.
Naast spectaculaire achtbanen heeft het park namelijk ook verrassend veel attracties voor de kleinere thrill seekers. Mandy van der Tak, Marketing Manager Walibi: ‘Walibi Holland heeft de strategische keuze gemaakt om naast de huidige doelgroep, tieners en jongvolwassenen, ook meer focus te leggen op een nieuwe doelgroep: gezinnen met kinderen. Om die reden wil Walibi de huidige merkpositionering maar ook het merkconcept optimaliseren. Neew heeft ons verrast met een creatief concept dat beide doelgroepen aanspreekt, waarbij we de huidige pay-off Hardgaan kunnen behouden. Met name de rijkheid, originaliteit en vele slimme mogelijkheden binnen dit concept, waren voor ons redenen om voor Neew te kiezen als nieuw creatief partner.’
Walibi kiest Neew als nieuw bureau en focust voortaan ook op gezin met kids
‘Een pretpark als klant…Wat wil je als creatief bureau nog meer!? We kunnen niet wachten om samen met Walibi aan de slag te gaan. Er ligt een mooie business challenge waarbij we heel veel kansen zien,’ aldus Managing Partner bij Neew, Jascha Hoogendijk.
Eind mei opende Walibi weer haar deuren. Een stuk later dan voorgaande jaren en met een beperkte bezoekerscapaciteit vanwege Covid-19. Desondanks zullen het bureau en Walibi deze zomer de productie van de eerste campagnes onder de nieuwe strategie gaan opstarten. Tijdens Halloween Fright Nights zal het eerste resultaat van de samenwerking te zien zijn.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers