Kanzi strikt Glen Faria voor nieuwe campagne

Kanzi strikt Glen Faria voor nieuwe campagne
  • Bureaus
  • 14 okt 2020 @ 11:49
  • 19621 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesFood

Met Kanzi ben je slechts één hap verwijderd van de zomer. Dat is de boodschap van de nieuwe muzikale campagne van het appelmerk, met in de hoofdrol zanger Glen Faria. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau Natwerk.

Dit is het vervolg op de 'Vijf minuten vakantie'-campagne van Kanzi (moederbedrijf FruitMasters) vorig jaar, waarvoor Trafassi het nummer produceerde. Ditmaal heeft zanger Glen Faria voor de gelegenheid een single uitgebracht. De campagne wordt uitgerold op social media en radio. Ook is er een videoclip op YouTube (zie onder). Het idee: kom even los van je dagelijkse verplichtingen en waan je met het eten van een Kanzi-appel 'vijf minuten op vakantie'. Of zoals Glen Faria zingt: vijf minuten vakantie, ik ben weg als ik mijn kans zie.

Helen Schoots, brand manager bij FruitMasters, zegt: 'Natwerk bedacht vorig jaar voor ons de eerste muzikale campagne samen met Trafassi en dit jaar maakten ze de match met Glen Faria. De frisse sound van het nummer past helemaal bij ons merk en is vormend geweest voor wederom een mooie samenwerking. We hopen natuurlijk dat de single een grote hit wordt.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken