UWV kiest voor MWM2

  • Bureaus
  • 26 okt 2020 @ 11:40
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • KlantenZakelijk

Marktonderzoeksbureau MWM2 in Amsterdam heeft de aanbesteding van het UWV Panel gewonnen. De aanbesteding, die al sinds 2016 in beheer van MWM2 is, geldt voor een nieuwe periode van vier jaar.

Beeld: het hoofdkantoor van UWV in Amsterdam.

Het UWV Panel bestaat uit meerdere klantgroepen: WW-, WIA en Wajong-klanten, maar ook werkgevers. Binnen deze doelroepen doet MWM2 onderzoek op het gebied van communicatie, behoeften en klantbeleving. Het bureau gaat de komende jaren onder meer brieven van UWV toetsen, klantreizen onderzoeken en onderzoek doen naar de behoeften van werkzoekenden.

Govert van den Bos, eigenaar van MWM2, zegt: 'We zijn ontzettend blij dat we ook de komende jaren het UWV Panel mogen beheren en onderzoeken op het panel mogen uitvoeren. Deze nieuwe aanbesteding is een bevestiging van onze expertise om optimale inzichten uit de research panels te halen en deze te vertalen naar praktische aanbevelingen.'

Eline Rothengatter, marktonderzoeker bij UWV, vult aan: 'Het voorstel van MWM2 laat creativiteit en een visie op beheer en doorontwikkeling van het UWV Panel zien. De innovatieve onderzoeksmethoden sluiten daarnaast goed aan bij onze wensen. We kijken dan ook uit naar het voorzetten van de samenwerking.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken