UWV kiest voor MWM2
- Bureaus
- 26 okt 2020 @ 11:40
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KlantenZakelijk
- 26 okt 2020 @ 11:40
- Lucas Boon
Marktonderzoeksbureau MWM2 in Amsterdam heeft de aanbesteding van het UWV Panel gewonnen. De aanbesteding, die al sinds 2016 in beheer van MWM2 is, geldt voor een nieuwe periode van vier jaar.
Beeld: het hoofdkantoor van UWV in Amsterdam.
Het UWV Panel bestaat uit meerdere klantgroepen: WW-, WIA en Wajong-klanten, maar ook werkgevers. Binnen deze doelroepen doet MWM2 onderzoek op het gebied van communicatie, behoeften en klantbeleving. Het bureau gaat de komende jaren onder meer brieven van UWV toetsen, klantreizen onderzoeken en onderzoek doen naar de behoeften van werkzoekenden.
Govert van den Bos, eigenaar van MWM2, zegt: 'We zijn ontzettend blij dat we ook de komende jaren het UWV Panel mogen beheren en onderzoeken op het panel mogen uitvoeren. Deze nieuwe aanbesteding is een bevestiging van onze expertise om optimale inzichten uit de research panels te halen en deze te vertalen naar praktische aanbevelingen.'
Eline Rothengatter, marktonderzoeker bij UWV, vult aan: 'Het voorstel van MWM2 laat creativiteit en een visie op beheer en doorontwikkeling van het UWV Panel zien. De innovatieve onderzoeksmethoden sluiten daarnaast goed aan bij onze wensen. We kijken dan ook uit naar het voorzetten van de samenwerking.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

