Aad Kuijper van Alfred naar DDB Unlimited
- Bureaus
- 10 nov 2020 @ 17:47
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 10 nov 2020 @ 17:47
- Lucas Boon
Aad Kuijper start per 1 januari 2021 als chief creative officer bij DDB Unlimited. Kuijper is nu nog als 'creatieve buitenboordmotor' betrokken bij Alfred International, het bureau dat hij (mede) oprichtte in 2007.
Dick van der Lecq, CEO van DDB Unlimited, zegt: 'Aad is van de buitencategorie die maar zelden langskomt. Hij brengt een berg aan ervaring en het unieke talent mee om grote doelgroepen te binden met herkenbare campagnes. Met Aad zetten we de creatieve turbo op onze 'performance agency'.'
Kuijper zelf zegt: 'Mijn eerste baan in de reclame was bij DDB, waar ik veel geleerd heb en veel dierbare herinneringen aan heb overgehouden. Toen we recentelijk op elkaars pad kwamen, sprong de vonk direct weer over. De cirkel is rond. DDB is een krachtig merk en een huis waarin ik mijn expertise voor memorabele reclame goed kan delen en samen met al het aanwezige talent kan doorontwikkelen.'
Eddy Salfischberger, managing director van Alfred International, vult aan: 'De nieuwe aanstelling van Aad betekent de afronding van een stille en geplande transitie bij Alfred. De afgelopen twee jaar heeft hij het stokje overgedragen aan onze creatieve directie Jorn Kruijsen en Jeroen van de Sande, en dat heeft hij geweldig gedaan. We zullen hem altijd dankbaar blijven voor het oprichten van het leukste bureau van Nederland.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers