Aad Kuijper van Alfred naar DDB Unlimited

Aad Kuijper van Alfred naar DDB Unlimited
  • Bureaus
  • 10 nov 2020 @ 17:47
  • 15896 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Aad Kuijper start per 1 januari 2021 als chief creative officer bij DDB Unlimited. Kuijper is nu nog als 'creatieve buitenboordmotor' betrokken bij Alfred International, het bureau dat hij (mede) oprichtte in 2007.

Dick van der Lecq, CEO van DDB Unlimited, zegt: 'Aad is van de buitencategorie die maar zelden langskomt. Hij brengt een berg aan ervaring en het unieke talent mee om grote doelgroepen te binden met herkenbare campagnes. Met Aad zetten we de creatieve turbo op onze 'performance agency'.'

Kuijper zelf zegt: 'Mijn eerste baan in de reclame was bij DDB, waar ik veel geleerd heb en veel dierbare herinneringen aan heb overgehouden. Toen we recentelijk op elkaars pad kwamen, sprong de vonk direct weer over. De cirkel is rond. DDB is een krachtig merk en een huis waarin ik mijn expertise voor memorabele reclame goed kan delen en samen met al het aanwezige talent kan doorontwikkelen.'

Eddy Salfischberger, managing director van Alfred International, vult aan: 'De nieuwe aanstelling van Aad betekent de afronding van een stille en geplande transitie bij Alfred. De afgelopen twee jaar heeft hij het stokje overgedragen aan onze creatieve directie Jorn Kruijsen en Jeroen van de Sande, en dat heeft hij geweldig gedaan. We zullen hem altijd dankbaar blijven voor het oprichten van het leukste bureau van Nederland.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken