Aad Kuijper van Alfred naar DDB Unlimited
- Bureaus
- 10 nov 2020 @ 17:47
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 10 nov 2020 @ 17:47
- Lucas Boon
Aad Kuijper start per 1 januari 2021 als chief creative officer bij DDB Unlimited. Kuijper is nu nog als 'creatieve buitenboordmotor' betrokken bij Alfred International, het bureau dat hij (mede) oprichtte in 2007.
Dick van der Lecq, CEO van DDB Unlimited, zegt: 'Aad is van de buitencategorie die maar zelden langskomt. Hij brengt een berg aan ervaring en het unieke talent mee om grote doelgroepen te binden met herkenbare campagnes. Met Aad zetten we de creatieve turbo op onze 'performance agency'.'
Kuijper zelf zegt: 'Mijn eerste baan in de reclame was bij DDB, waar ik veel geleerd heb en veel dierbare herinneringen aan heb overgehouden. Toen we recentelijk op elkaars pad kwamen, sprong de vonk direct weer over. De cirkel is rond. DDB is een krachtig merk en een huis waarin ik mijn expertise voor memorabele reclame goed kan delen en samen met al het aanwezige talent kan doorontwikkelen.'
Eddy Salfischberger, managing director van Alfred International, vult aan: 'De nieuwe aanstelling van Aad betekent de afronding van een stille en geplande transitie bij Alfred. De afgelopen twee jaar heeft hij het stokje overgedragen aan onze creatieve directie Jorn Kruijsen en Jeroen van de Sande, en dat heeft hij geweldig gedaan. We zullen hem altijd dankbaar blijven voor het oprichten van het leukste bureau van Nederland.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne zet trotse Hartmakers in beweging
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in nieuwe campagne
- De Koffiejongens positioneren zich als buitenbeentje
- Heyoo.ai bouwt platform voor gepersonaliseerde authentieke...
Laatste Nieuws
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes