Fitzroy komt met eigen wijnboek
- Bureaus
- 24 nov 2020 @ 11:07
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Content
- 24 nov 2020 @ 11:07
- Lucas Boon
Creatief bureau Fitzroy lanceert een eigen wijnboek. In 'Burp - the other wine book' ligt de focus op het design van en verhalen achter de etiketten. Voor het boek werkte Jur Baart, eigenaar van Fitzroy, samen met vinoloog Bas Korpel en fotograaf Danny Griffioen.
Baart zegt: 'Door wijn te bekijken vanuit het vertrekpunt van het etiket, krijg je ineens hele andere verhalen tijdens het openen van een mooie fles. Je hoeft nu geen vinoloog meer te zijn om een vermakelijk verhaal aan tafel of bij de borrel te kunnen afsteken. Het boek is geschikt voor zowel de wijnfreak als de beginnende liefhebber en beschrijft niet alleen de wijn, maar ook de wereld van design, storytelling en branding.'
Bas Korpel vult aan: 'De wereld van wijn is oneindig. Achter ieder etiket schuilt een verhaal. We geloven dat een wijn nog beter smaakt als je het verhaal erachter kent. Zo ontdekten we verhalen over strijdende legers, een logistieke nachtmerrie en een inventieve importeur. Dankzij het maken van dit boek kregen we het werk in handen van de art director van The Godfather, veranderde een etiket in een nuchterheidstest en ontmaskerden we een kunstenaar met een 'fout' verleden. Het leuke is dat iedere lezer dit nu ook zelf kan ontdekken.'
Het boek telt 250 pagina's, omschrijft 40 verschillende wijnen en komt uit onder Fitzroy Publishing. Meer via theotherwinebook.com.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne zet trotse Hartmakers in beweging
- De Koffiejongens positioneren zich als buitenbeentje
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in nieuwe campagne
- Heyoo.ai bouwt platform voor gepersonaliseerde authentieke...
Laatste Nieuws
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
- Domino’s lanceert 13 nieuwe office... 10-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes