Fitzroy komt met eigen wijnboek
- Bureaus
- 24 nov 2020 @ 11:07
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Content
- 24 nov 2020 @ 11:07
- Lucas Boon
Creatief bureau Fitzroy lanceert een eigen wijnboek. In 'Burp - the other wine book' ligt de focus op het design van en verhalen achter de etiketten. Voor het boek werkte Jur Baart, eigenaar van Fitzroy, samen met vinoloog Bas Korpel en fotograaf Danny Griffioen.
Baart zegt: 'Door wijn te bekijken vanuit het vertrekpunt van het etiket, krijg je ineens hele andere verhalen tijdens het openen van een mooie fles. Je hoeft nu geen vinoloog meer te zijn om een vermakelijk verhaal aan tafel of bij de borrel te kunnen afsteken. Het boek is geschikt voor zowel de wijnfreak als de beginnende liefhebber en beschrijft niet alleen de wijn, maar ook de wereld van design, storytelling en branding.'
Bas Korpel vult aan: 'De wereld van wijn is oneindig. Achter ieder etiket schuilt een verhaal. We geloven dat een wijn nog beter smaakt als je het verhaal erachter kent. Zo ontdekten we verhalen over strijdende legers, een logistieke nachtmerrie en een inventieve importeur. Dankzij het maken van dit boek kregen we het werk in handen van de art director van The Godfather, veranderde een etiket in een nuchterheidstest en ontmaskerden we een kunstenaar met een 'fout' verleden. Het leuke is dat iedere lezer dit nu ook zelf kan ontdekken.'
Het boek telt 250 pagina's, omschrijft 40 verschillende wijnen en komt uit onder Fitzroy Publishing. Meer via theotherwinebook.com.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- Zwijsen lanceert emotionele campagne voor Open Up
- Ra*w en Bauer Media Outdoor maken winnaars DOOH Challenge 2025...
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
Laatste Nieuws
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
- Triodos Bank kiest Gardeners en... 14-10-2025
- Overstappen.nl lanceert merkcampagne... 13-10-2025
- Auping lanceert campagne rond ultiem... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes