Blauw Gras werkt voor Villa Massa en Licor 43
- Bureaus
- 5 feb 2021 @ 08:21
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 5 feb 2021 @ 08:21
- Sjaak Hoogkamer
Blauw Gras is na een pitch gekozen als bureau voor de social en content activiteiten van Villa Massa en Licor 43. Het bureau neemt onder andere de creatie en productie van content, campagnes en activaties op zich.
Ries Bokken, Brand Manager Zamora Company bij Maxxium Nederland: ‘Bij de keuze voor Blauw Gras als nieuwe social agency waren twee elementen cruciaal. Allereerst de benadering van onze vraagstukken waarbij ze op overtuigende wijze de motivaties van onze doelgroep centraal hebben gesteld. Daarnaast zorgt onze reeds bestaande samenwerking met PR-bureau Glasnost (eveneens onderdeel van Ace) ervoor dat we vraagstukken op een integrale manier kunnen aanpakken.’
Erik Wiese, co-founder van Blauw Gras: ‘Het zijn 2 prachtige merken met een sterke heritage, waarbij Licor 43 al veel betrokken fans heeft. Deze relaties willen we extra kracht gaan bijzetten. Voor Villa Massa ligt dat anders, daar gaan we juist bouwen aan de bekendheid van het merk.’
De eerste activiteiten zijn inmiddels een feit. De samenwerking werd afgetrapt met een campagne voor de nieuwe Amaretto likeur van Villa Massa, waarvoor Blauw Gras de social assets als ook tv-billboards ontwikkelde. Daarnaast ging voor Licor 43 een campagne voor de nieuwe veganistische Horchata likeur live.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- NS laat reizigers aan het woord in nieuwe merkcampagne
- De marketingtransfers van week 17, 2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag doneert aan daklozen
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt naar weekend’-campagne
Laatste Nieuws
- Ideapreneurs aan de slag voor Gift a... 03-05-2024
- Polaroid roept Gen Z op het ‘echte... 03-05-2024
- De marketingtransfers van week 18,... 03-05-2024
- CBR kiest Partout Digital voor... 03-05-2024
- [longread] Monnikenwerk 'Dutch Ad... 03-05-2024
- Albert Heijn lanceert ‘Dat smaakt... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing