Toolstation: altijd alles voorhanden

Toolstation: altijd alles voorhanden
  • Bureaus
  • 18 mei 2021 @ 09:28
  • 13325 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesOutdoor

Toolstation heeft álles in huis wat vakmensen in de bouw nodig hebben. Dat is de boodschap van de nieuwe outdoorcampagne van de bouwmarktketen, ontwikkeld door GUC Agency.

In de campagne, met als tagline 'altijd alles voorhanden', staan 'sterke werkhanden' centraal.

Saskia Oosterhuis, marketing director van Toolstation, zegt: 'Goed gereedschap en materialen zijn onmisbaar in de bouw. Maar zonder de juiste werkhanden heb je er uiteindelijk weinig aan. In de handen van een professionele vakvrouw of-man krijgt gereedschap meerwaarde, dat levert iets moois op. Daarom hebben we ervoor gekozen om sterke werkhanden een podium te geven in onze nieuwe campagne.’

De outdoorcampagne wordt uitgerold met de inzet van snelwegmasten en (digitale) abri's rondom tankstations en daarnaast op social media en radio.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken