Toolstation: altijd alles voorhanden
- Bureaus
- 18 mei 2021 @ 09:28
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesOutdoor
- 18 mei 2021 @ 09:28
- Lucas Boon
Toolstation heeft álles in huis wat vakmensen in de bouw nodig hebben. Dat is de boodschap van de nieuwe outdoorcampagne van de bouwmarktketen, ontwikkeld door GUC Agency.
In de campagne, met als tagline 'altijd alles voorhanden', staan 'sterke werkhanden' centraal.
Saskia Oosterhuis, marketing director van Toolstation, zegt: 'Goed gereedschap en materialen zijn onmisbaar in de bouw. Maar zonder de juiste werkhanden heb je er uiteindelijk weinig aan. In de handen van een professionele vakvrouw of-man krijgt gereedschap meerwaarde, dat levert iets moois op. Daarom hebben we ervoor gekozen om sterke werkhanden een podium te geven in onze nieuwe campagne.’
De outdoorcampagne wordt uitgerold met de inzet van snelwegmasten en (digitale) abri's rondom tankstations en daarnaast op social media en radio.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
- De 'Phishkraam' van ministerie van... 17-12-2025
- Make-A-Wish zet in op Wish Journey17-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

