ANWB campagne voor vervoersapp

  • Bureaus
  • 27 jul 2021 @ 07:49
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    redacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Met een proef wil de ANWB onderzoeken of leden behoefte hebben aan het gebruik van verschillende deelmobiliteiten via één app. In de app zien gebruikers in één overzicht alle beschikbare deelvervoermiddelen om hen heen.

Creatief bureau Fel uit Amstelveen is gevraagd een campagne te bedenken om deelnemers te werven voor deze proef in de regio Den Haag waar de proef plaatsvindt. Met de app kunnen gebruikers van A naar B met een deelfiets, -scooter of -auto zonder dat ze allerlei verschillende apps nodig hebben.

De focus ligt bij deze campagne volgens Fel specifiek op de handige momenten, zoals File naar het strand? Dan neem je toch gewoon de app!

Want waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? De app biedt gemak doordat veel vervoermiddelen ook direct via diezelfde app te reserveren, gebruiken en achteraf te betalen zijn, ’aldus Fell. De campagne zal te zien zijn in OOH, social ads, display bannering, eDM, en eigen mediakanalen van de ANWB.

Credits:

Concept: Jonas van Praag en Joep Drummen

Fotografie: Corné van der Stelt

Projectmanagement: Sjoerd van der Zwaan

Verantwoordelijk ANWB: Eveline Boele, Kyra de Boer en Daphne van Boven

 

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken