Gracious wint account Mediamarkt
- Bureaus
- 27 sep 2021 @ 10:26
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - CommunityNieuwe klant
- 27 sep 2021 @ 10:26
- Ryan Baij
Digital Agency gracious heeft Mediamarkt als nieuwe klant binnengehaald. Na Bax Music, Karwei, Hunkemöller en Expert is nu ook Mediamarkt deel van de gracious portfolio.
Mediamarkt en full service digital agency gracious gaan de komende periode aan de slag met het ontwikkelen van een nieuwe loyalty campagne. Als aanvulling op de nu al bestaande retentiecampagne wil het concern 'meer relevante en impactvolle contactmomenten creëren.' Het doel van het campagneprogramma is volgens gracious loyaliteit en betrokkenheid verhogen onder de bestaande klanten.
Carlien Hartanto (CRM Campaign Manager van Mediamarkt): ‘We willen graag een relatie opbouwen door meermaals tussentijds contact op te zoeken met de klant. Zo kunnen we loyaliteit, maar ook betrokkenheid creëren. We gunnen onze klanten daarnaast ook gewoon een speciaal moment. Daarom hebben we voor gracious gekozen. Met de ervaring van gracious weet ik zeker dat we er een feestje van gaan maken.’
De opdracht is volgens Hartanto gericht op het creëren van een leuke en interactieveCRM-campagne, die een boodschap uitdraagt waar je normaliter niet bij stilstaat. 'Het doel van de opdracht issentiment creëren om loyaliteit en betrokkenheid te vergroten wat ten goede komt van de klantrelatie. Alle telecom-klanten die 12 maanden geleden een 2-jarig telefoonabonnement, met of zonder telefoon, hebben aangeschaft krijgen deze mail. De campagne is dus niet eenmalig maar staat altijd aan en volledig geautomatiseerd.'
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne zet trotse Hartmakers in beweging
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in nieuwe campagne
- De Koffiejongens positioneren zich als buitenbeentje
- Heyoo.ai bouwt platform voor gepersonaliseerde authentieke...
Laatste Nieuws
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes