Natwerk neemt Stick over

Natwerk neemt Stick over
  • Bureaus
  • 15 mrt 2023 @ 11:58
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Het Amsterdamse Natwerk heeft per 1 maart het Utrechtse Stick overgenomen. Stick blijft voorlopig actief onder haar eigen merknaam en zal haar intrek nemen in het pand van Natwerk in Amsterdam.

Stick lanceerde onlangs de nieuwe campagne van siropenmerk Raak waarin Natwerk hetzelfde DNA herkende. ‘We hebben elkaar gevonden op deze eigenschap, wat heeft geleid tot een snelle start van de samenwerking’ aldus Marijn Peters, creatief directeur van Stick.

Natwerk en Stick bevestigen hiermee de ambitie om samen het sterkste onafhankelijke bureau van Nederland te zijn. De bureaus delen het geloof in spraakmakendheid en effectiviteit. Jon Thissen (algemeen directeur Natwerk) is enthousiast over de samenwerking: ‘Met meer mankracht, competenties en faciliteiten tot onze beschikking zijn we beter in staat de behoeften en uitdagingen van de markt aan te vliegen. Onlangs breidde we ons team uit met twee nieuwe creatief directeuren, dat naast deze overname getuigt van onze ambitie om te groeien. Stick heeft dezelfde waarden als Natwerk. Dus tijd om de handen ineen te sluiten en Stick te zien als een verlengstuk van Natwerk's ambities en missies. We kijken er naar uit om onze klanten nog meer mogelijkheden te bieden voor succes.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken