Serge Steijn partner bij Open Now
- Bureaus
- 1 jun 2023 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - StrategiePersonalia
- 1 jun 2023 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Serge Steijn is benoemd tot partner bij Open Now, het reclamebureau op basis van gedragsstrategie. Door de grote interesse in gedragswetenschap ontwikkelt het bureau zich volgens de staf naar een nieuwe fase.
Steijn, die het bureau in het verleden al regelmatig op de achtergrond adviseerde, wil als partner actief bijdragen aan de groei van het bureau en de mensen.
Voor Steijn is het de nieuwe aanpak van het bureau die hem aantrekt en waarin hij kansen ziet. 'Nieuwe ontwikkelingen zoals gedragswetenschap veranderen ons vak fundamenteel. Daar lopen ze bij Open Now echt in voor. En er is daarnaast een goede balans met creatie. Maar het gaat hem ook om de mensen: 'De cultuur van Open Now is open, gedreven en integer. Ik vind het superleuk om daarbij te horen en aan verder te bouwen.’
In de komende jaren wil het bureau verder groeien en de belangrijkste speler worden op het gebied van gedragswetenschap, creativiteit en campagnes. 'We staan pas aan het begin van de mogelijkheden, steeds meer adverteerders ontdekken deze extra dimensie, en wij hebben de mensen in huis om het verschil te maken.
Managing Partner Joris van Amerom: 'Ik ken Serge al een aantal jaren als adviseur en ik zie het als een groot voordeel dat hij naast ervaren reclameman zich ook heeft ontwikkeld als leiderschapscoach.’
Creatief Directeur Lukas van de Ven vult aan: 'Serge heeft een heel goede reputatie bij adverteerders, hij is ervaren en betrouwbaar en tegelijk heel open en inspirerend. Dat past goed bij ons.'
Steijn was in het verleden medeoprichter van reclamebureau Doom&Dickson dat in 2005 na vijf jaar Bureau van het Jaar werd en daarna verkocht werd aan TBWA\. Daarna werkte hij een periode in Latijns-Amerika, werd opgeleid als leiderschapscoach en werd hij recent ook partner bij coaching boutique Sterke Leiders. Hij gaat zijn tijd verdelen over deze twee rollen.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk 4 keer genomineerd voor...
- Kruidvat wil autoriteit op gebied van beauty worden
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Woedend wint Samsung Climate Solutions pitch
- Chocomel aast op samenwerking met Hak
- ING-campagne rond en in Schiphol draait om ‘unieke verhalen’
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing