Gemeente Twenterand lanceert wervingscampagne Vind je vonk

Gemeente Twenterand lanceert wervingscampagne Vind je vonk
  • Bureaus
  • 18 okt 2023 @ 14:17
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De gemeente Twenterand (Overijssel) lanceert haar nieuwe wervingscampagne ‘Vind je Vonk’. In deze campagne vertellen 14 medewerkers het verhaal van Twenterand en wat hun eigen vonk is.

Op een werkenbij-site waar storytelling en werving elkaar afwisselen, presenteert de gemeente de vrijgekomen posities. Met het campagneconcept ‘Vind je vonk’ daagt de gemeente werkzoekenden uit om op zoek te gaan naar zijn of haar vonk bij Twenterand. Een werkenbij-site stond al langere tijd op het wensenlijstje van de gemeente. Marketingbureau VillaA5 uit Hardenberg kwam met een poëtisch campagneconcept: met herkenbare beelden van Twenterand komt het verhaal van  de gemeente tot leven in een Spoken Word.

Eigen medewerkers lopen door het buitengebied en de dorpskernen van de gemeente. Medewerkers krijgen een eigen gezicht in de campagne. ‘Het is prachtig om te zien hoe onze eigen medewerkers als model betrokken zijn bij de gemeente, onze inwoners en de omgeving. Zij stralen op de foto’s en de video’s. De verhalen over hun werkplek, de werkzaamheden en de saamhorigheid. Dit is het verhaal van echte impactmakers’ vertelt gemeentesecretaris Patrick Rossen.



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken